Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przypuszczam, że masz skierowanie "faces" w złym kierunku.

Wybierz model drzwi, następnie w menu "selection" wybierz "polygon" i podświetl drzwi, jeśli składają się z większej ilości polygonów kliknij Ctrl +A

Teraz odszukaj opcję "Flip" znajduje się w zakładce "Edit Polygons"

 

Generalnie chodzi o to, że "faces" polygonów skierowane w złą stronę, np. do wnętrza obiektu, nie są widoczne podczas renderowania, opcja "Flip je odwróci.

 

Czasem bywa tak, że tylko jeden lub dwa polygony się odwrócą i ciężko zlokalizowac, które, generują one wtedy brzydkie cienie na modelu.

Aby je odszukac skorzystaj z "Faces Orientation", znajduje się w Views/xView/Face Orientation

Po uruchomieniu zobaczysz info w dolnej części viewportu wystarczy teraz kliknąc "clik here to update" i wszystkie odwrócone polygony zostaną podświetlone.

Wybierasz je, klikasz "flip" i gotowe.

  • Sad 1
  • Confused 1
Napisano

Juz wszystko działa. Dziękuje Ajgor i 2013. Wasze szybkie i fachowe odpowiedzi pomogły mi rozwiązać ten problem.

 

Temat do zamknięcia.

Napisano

Czyli to co widac jest plecami ściany, zatem widac wewnętrzną częśc obiektu.

Albo go obróc za pomocą narzędzia "select and rotate" o 180 stopni, albo zrób tak jak pisałem w powyższym poście.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności