Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam oto moj najswieższy efekt 2,5 godzinnej zabawy z dynamicznym sculpceniem w blenderze:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Zdaje sobie sprawe iż sama forma jeszcze pozostawia wiele do życzenia nie mowiąc juz o ledwo rozpoczętym detalu, jednakże jesli macie jakies uwagi to bede wdzięczny, moze ktos zauwazy błedy których ja akurat nie dostrzegam.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Shomps
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Update:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Untitled_1.jpg

 

Wie ktoś może jak poprawic wydajnośc w sculpceniu przy 3 milionach polygonów?

Edytowane przez Shomps
Napisano

Te przednie łapki zawsze mnie dobijają :p

 

Ogólnie fajnie to wygląda, ale wydaję mi się że łeb powinien być trochę mniejszy, a ogon dłuższy i nie aż tak bardzo szpiczasty, wstaw jeszcze zdjęcie boku bo nie widze dokładnie czy coś poprawiałeś w proporcjach od poprzedniego update'u

Napisano

Untitled_1.jpg

 

Nie zmianiałem nic praktycznie z proporcjami od poprzedniego updatu jedynie dodałem detal, planuje zrobic wersje low poly i z tego modelu zdjąć normalmapki więc najwyzej zmiejsze nieco głowe bo chyba faktycznie jest zaduża.

 

W kazdym razie dzieki za feedback :)

Napisano (edytowane)

Mikro update po 100 latach... zrobilem retopologie i wstępnie zriggowałem a to efekt:

10620237_1588160564740415_7711310846173920981_o.jpg

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Shomps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności