Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam oto moj najswieższy efekt 2,5 godzinnej zabawy z dynamicznym sculpceniem w blenderze:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Zdaje sobie sprawe iż sama forma jeszcze pozostawia wiele do życzenia nie mowiąc juz o ledwo rozpoczętym detalu, jednakże jesli macie jakies uwagi to bede wdzięczny, moze ktos zauwazy błedy których ja akurat nie dostrzegam.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Shomps

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Update:

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Untitled_1.jpg

 

Wie ktoś może jak poprawic wydajnośc w sculpceniu przy 3 milionach polygonów?

Edytowane przez Shomps

Napisano

Te przednie łapki zawsze mnie dobijają :p

 

Ogólnie fajnie to wygląda, ale wydaję mi się że łeb powinien być trochę mniejszy, a ogon dłuższy i nie aż tak bardzo szpiczasty, wstaw jeszcze zdjęcie boku bo nie widze dokładnie czy coś poprawiałeś w proporcjach od poprzedniego update'u

Napisano
  • Autor

Untitled_1.jpg

 

Nie zmianiałem nic praktycznie z proporcjami od poprzedniego updatu jedynie dodałem detal, planuje zrobic wersje low poly i z tego modelu zdjąć normalmapki więc najwyzej zmiejsze nieco głowe bo chyba faktycznie jest zaduża.

 

W kazdym razie dzieki za feedback :)

Napisano
  • Autor

Mikro update po 100 latach... zrobilem retopologie i wstępnie zriggowałem a to efekt:

10620237_1588160564740415_7711310846173920981_o.jpg

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Shomps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności