Napisano 16 Styczeń 201411 l Witam oto moj najswieższy efekt 2,5 godzinnej zabawy z dynamicznym sculpceniem w blenderze: Zdaje sobie sprawe iż sama forma jeszcze pozostawia wiele do życzenia nie mowiąc juz o ledwo rozpoczętym detalu, jednakże jesli macie jakies uwagi to bede wdzięczny, moze ktos zauwazy błedy których ja akurat nie dostrzegam. Pozdrawiam Edytowane 24 Styczeń 201411 l przez Shomps
Napisano 19 Styczeń 201411 l Autor Update: Wie ktoś może jak poprawic wydajnośc w sculpceniu przy 3 milionach polygonów? Edytowane 19 Styczeń 201411 l przez Shomps
Napisano 24 Styczeń 201411 l Te przednie łapki zawsze mnie dobijają :p Ogólnie fajnie to wygląda, ale wydaję mi się że łeb powinien być trochę mniejszy, a ogon dłuższy i nie aż tak bardzo szpiczasty, wstaw jeszcze zdjęcie boku bo nie widze dokładnie czy coś poprawiałeś w proporcjach od poprzedniego update'u
Napisano 24 Styczeń 201411 l Autor Nie zmianiałem nic praktycznie z proporcjami od poprzedniego updatu jedynie dodałem detal, planuje zrobic wersje low poly i z tego modelu zdjąć normalmapki więc najwyzej zmiejsze nieco głowe bo chyba faktycznie jest zaduża. W kazdym razie dzieki za feedback :)
Napisano 7 Grudzień 201410 l Autor Mikro update po 100 latach... zrobilem retopologie i wstępnie zriggowałem a to efekt: Pozdrawiam. Edytowane 7 Grudzień 201410 l przez Shomps
Napisano 7 Grudzień 201410 l Jeśli jeszcze nie widziałeś to zobacz sobie jak z modelem Raxa poradził sobie nasz forumowy kolega : http://max3d.pl/forum/threads/92494-teczka3d-klicek-art-dump/page9?p=1218481&viewfull=1#post1218481
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto