Piodew Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Witam Szukam po forum nie mogę znaleźć - gdzie można zmienić ilość klatek na sekundę w 3ds maxie? Ogólnie rzecz się przedstawia tak, że czas przejechania kamery po ścieżce w oknie widokowym jest zgoła inny niż przy gotowym, wyrenderowanym ujęciu. Chciałbym żeby te czasy były takie same. Drugie pytanko: Czy w Video Post bądź w innym miejscu, da się ustawić podgląd całego filmiku, razem z przejściami między kamerami (coś jak podgląd w viewporcie tyle że całości a nie jednej kamery) bez wcześniejszego 423482042180-dniowego renderu. Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Na dole po prawej masz ikonki. Jedna z nich wygląda jak małe okienko z zegarkiem (dolny rząd). Pod tą ikonka masz wszystko, co dotyczy szybkości i czasu trwania animacji. Drugie pytanie - to, o czym piszesz nazywa się nieliniowy montaż. O ile mi wiadomo, w maxie tego nie ma (podobno jest jakiś płatny plugin). Chyba tylko Blender ma takie coś wbudowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 Drugie pytanko: Czy w Video Post bądź w innym miejscu, da się ustawić podgląd całego filmiku, razem z przejściami między kamerami (coś jak podgląd w viewporcie tyle że całości a nie jednej kamery) bez wcześniejszego 423482042180-dniowego renderu. Będę wdzięczny za pomoc. Oczywiscie ze jest. Rendering > Screen Capture > Create Preview. Co do zmiany kamer to mozesz to sobie polaczyc bardzo szybko w afterze czy czyms takim. Albo RAM player, ale wtedy musialbys wyrzucic to jako sekwencje a nie avi. Jest tam tez opcja use mutli-pass camera effect. Nigdy tego nie uzywalem ale moze to wlasnie sluzy do tego by zmianiac kamery? Nie wiem strzelam w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 18 Styczeń 2014 Share Napisano 18 Styczeń 2014 No przecież gość właśnie pytał o to, jak połączyć (a nie tylko jak szybko podejrzeć). Ja napisałem, że nie ma, a Ty na to: "Oczywiście, że jest, ale w Afterze" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Nie wiem czy o to chodzi, ale zerknij tutaj: http://area.autodesk.com/blogs/louis/switching_cameras_in_an_animation_in_3ds_max Kilka metod, w ostatnim filmiku najprostsza przy użyciu skryptu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się