Napisano 18 Styczeń 201411 l Witam Szukam po forum nie mogę znaleźć - gdzie można zmienić ilość klatek na sekundę w 3ds maxie? Ogólnie rzecz się przedstawia tak, że czas przejechania kamery po ścieżce w oknie widokowym jest zgoła inny niż przy gotowym, wyrenderowanym ujęciu. Chciałbym żeby te czasy były takie same. Drugie pytanko: Czy w Video Post bądź w innym miejscu, da się ustawić podgląd całego filmiku, razem z przejściami między kamerami (coś jak podgląd w viewporcie tyle że całości a nie jednej kamery) bez wcześniejszego 423482042180-dniowego renderu. Będę wdzięczny za pomoc.
Napisano 18 Styczeń 201411 l Na dole po prawej masz ikonki. Jedna z nich wygląda jak małe okienko z zegarkiem (dolny rząd). Pod tą ikonka masz wszystko, co dotyczy szybkości i czasu trwania animacji. Drugie pytanie - to, o czym piszesz nazywa się nieliniowy montaż. O ile mi wiadomo, w maxie tego nie ma (podobno jest jakiś płatny plugin). Chyba tylko Blender ma takie coś wbudowane.
Napisano 18 Styczeń 201411 l Drugie pytanko: Czy w Video Post bądź w innym miejscu, da się ustawić podgląd całego filmiku, razem z przejściami między kamerami (coś jak podgląd w viewporcie tyle że całości a nie jednej kamery) bez wcześniejszego 423482042180-dniowego renderu. Będę wdzięczny za pomoc. Oczywiscie ze jest. Rendering > Screen Capture > Create Preview. Co do zmiany kamer to mozesz to sobie polaczyc bardzo szybko w afterze czy czyms takim. Albo RAM player, ale wtedy musialbys wyrzucic to jako sekwencje a nie avi. Jest tam tez opcja use mutli-pass camera effect. Nigdy tego nie uzywalem ale moze to wlasnie sluzy do tego by zmianiac kamery? Nie wiem strzelam w ciemno
Napisano 18 Styczeń 201411 l No przecież gość właśnie pytał o to, jak połączyć (a nie tylko jak szybko podejrzeć). Ja napisałem, że nie ma, a Ty na to: "Oczywiście, że jest, ale w Afterze" :)
Napisano 19 Styczeń 201411 l Nie wiem czy o to chodzi, ale zerknij tutaj: http://area.autodesk.com/blogs/louis/switching_cameras_in_an_animation_in_3ds_max Kilka metod, w ostatnim filmiku najprostsza przy użyciu skryptu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto