Zernat Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Witam. Mam w Maxie drzewko, chciałbym aby było ono chudsze i poszukuję "proporcjonalnego" modyfiaktora push. Chodzi mi o to abym mógł odchudzić drzewko tak samo w % w pniu jak i w gałązkach. Modyfikator push odchudza wszystko jednakowo tak, że pień zmniejszył się o 1 cm tak samo jak gałązki co na gałęziach spowodowało mnóstwo błędów a pień jest optycznie bez zmian :P Czy jest może coś takiego bądź podobnego w Maxie ? Pozdrawiam.
thecrev Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Nie wiem czy dobrze myślę ale może obiekt nie jest zgrupowany dlatego coś ci nie wychodzi?
stormwind Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Dodaj sobie pod push, edit poly lub mesh select i zaznacz początek gałęzi z włączonym soft selection, pozostaje jeszcze wyregulowanie parametrów falloff, pinch i bubble.
Zernat Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Nie wiem czy dobrze myślę ale może obiekt nie jest zgrupowany dlatego coś ci nie wychodzi? Nie, nie. To nie to. Dodaj sobie pod push, edit poly lub mesh select i zaznacz początek gałęzi z włączonym soft selection, pozostaje jeszcze wyregulowanie parametrów falloff, pinch i bubble. Jak przeczytałem twój post, to ta metoda wydała mi się genialna. Jednak jak zrobiłem tak u siebie, zaznaczyłem polygony, dałem soft selection i wtedy dałem modyfikator push to i tak działał on tylko na te polygony zaznaczone, te dodane przez softselection wcale nie ulegały zmianie :/ Używam Maxa 2013.
Zernat Napisano 25 Styczeń 2014 Autor Napisano 25 Styczeń 2014 A czy jest może jeszcze jakaś opcja z podobnym działaniem ? Opcja Vertexy + Push działa, ale nie ma może czegoś dokładniejszego/bardziej precyzyjnego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się