Napisano 22 Styczeń 201411 l Witam. Mam w Maxie drzewko, chciałbym aby było ono chudsze i poszukuję "proporcjonalnego" modyfiaktora push. Chodzi mi o to abym mógł odchudzić drzewko tak samo w % w pniu jak i w gałązkach. Modyfikator push odchudza wszystko jednakowo tak, że pień zmniejszył się o 1 cm tak samo jak gałązki co na gałęziach spowodowało mnóstwo błędów a pień jest optycznie bez zmian :P Czy jest może coś takiego bądź podobnego w Maxie ? Pozdrawiam.
Napisano 22 Styczeń 201411 l Nie wiem czy dobrze myślę ale może obiekt nie jest zgrupowany dlatego coś ci nie wychodzi?
Napisano 22 Styczeń 201411 l Dodaj sobie pod push, edit poly lub mesh select i zaznacz początek gałęzi z włączonym soft selection, pozostaje jeszcze wyregulowanie parametrów falloff, pinch i bubble.
Napisano 23 Styczeń 201411 l Autor thecrev napisał: Nie wiem czy dobrze myślę ale może obiekt nie jest zgrupowany dlatego coś ci nie wychodzi? Nie, nie. To nie to. stormwind napisał: Dodaj sobie pod push, edit poly lub mesh select i zaznacz początek gałęzi z włączonym soft selection, pozostaje jeszcze wyregulowanie parametrów falloff, pinch i bubble. Jak przeczytałem twój post, to ta metoda wydała mi się genialna. Jednak jak zrobiłem tak u siebie, zaznaczyłem polygony, dałem soft selection i wtedy dałem modyfikator push to i tak działał on tylko na te polygony zaznaczone, te dodane przez softselection wcale nie ulegały zmianie :/ Używam Maxa 2013.
Napisano 25 Styczeń 201411 l Autor A czy jest może jeszcze jakaś opcja z podobnym działaniem ? Opcja Vertexy + Push działa, ale nie ma może czegoś dokładniejszego/bardziej precyzyjnego ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto