Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam w Maxie drzewko, chciałbym aby było ono chudsze i poszukuję "proporcjonalnego" modyfiaktora push. Chodzi mi o to abym mógł odchudzić drzewko tak samo w % w pniu jak i w gałązkach. Modyfikator push odchudza wszystko jednakowo tak, że pień zmniejszył się o 1 cm tak samo jak gałązki co na gałęziach spowodowało mnóstwo błędów a pień jest optycznie bez zmian :P

 

Czy jest może coś takiego bądź podobnego w Maxie ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 869
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy dobrze myślę ale może obiekt nie jest zgrupowany dlatego coś ci nie wychodzi?

Napisano

Dodaj sobie pod push, edit poly lub mesh select i zaznacz początek gałęzi z włączonym soft selection, pozostaje jeszcze wyregulowanie parametrów falloff, pinch i bubble.

Napisano
  • Autor
Nie wiem czy dobrze myślę ale może obiekt nie jest zgrupowany dlatego coś ci nie wychodzi?

 

Nie, nie. To nie to.

 

Dodaj sobie pod push, edit poly lub mesh select i zaznacz początek gałęzi z włączonym soft selection, pozostaje jeszcze wyregulowanie parametrów falloff, pinch i bubble.

 

Jak przeczytałem twój post, to ta metoda wydała mi się genialna. Jednak jak zrobiłem tak u siebie, zaznaczyłem polygony, dałem soft selection i wtedy dałem modyfikator push to i tak działał on tylko na te polygony zaznaczone, te dodane przez softselection wcale nie ulegały zmianie :/

 

Używam Maxa 2013.

Napisano
  • Autor

A czy jest może jeszcze jakaś opcja z podobnym działaniem ? Opcja Vertexy + Push działa, ale nie ma może czegoś dokładniejszego/bardziej precyzyjnego ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności