Sebazx6r Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Napotkałem się z małym problemem w Mayce odnośnie ofsetowania UV. Testowałem na plane rozciągniętym po 4 glownych przestrzeniach UV. Podlaczylem texture. Wylaczylem wrap i mirror dla U i V i nastepnie przesuwalem UV offsetem. W vieporcie mialem update zas w renderowalo mi sie to za kazdym razem tak samo w tym samym miejscu. Uzywalem wszystkie dostepne z Mayka renderery od software po mentala. Chcialem zlozyc 2 textury w jedna za pomoca color mixa a tu taki zonk.
praetorian Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Offset zostaw na 0, użyj translateFrame. Złącz tekstury addytywne (+/i average), tylko pamiętaj o ustawieniu defaultColor na czarny.
Sebazx6r Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Spoko dziala juz colorblende ale przechodze na metode wpinania w default color. Choc twoja tez jest spoko. Kumepl w robocie tez mi zauwazyl ze zamiast translatej uzylem offset.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się