Napisano 23 Styczeń 201411 l Napotkałem się z małym problemem w Mayce odnośnie ofsetowania UV. Testowałem na plane rozciągniętym po 4 glownych przestrzeniach UV. Podlaczylem texture. Wylaczylem wrap i mirror dla U i V i nastepnie przesuwalem UV offsetem. W vieporcie mialem update zas w renderowalo mi sie to za kazdym razem tak samo w tym samym miejscu. Uzywalem wszystkie dostepne z Mayka renderery od software po mentala. Chcialem zlozyc 2 textury w jedna za pomoca color mixa a tu taki zonk.
Napisano 23 Styczeń 201411 l Offset zostaw na 0, użyj translateFrame. Złącz tekstury addytywne (+/i average), tylko pamiętaj o ustawieniu defaultColor na czarny.
Napisano 23 Styczeń 201411 l Autor Spoko dziala juz colorblende ale przechodze na metode wpinania w default color. Choc twoja tez jest spoko. Kumepl w robocie tez mi zauwazyl ze zamiast translatej uzylem offset.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto