Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Napotkałem się z małym problemem w Mayce odnośnie ofsetowania UV.

Testowałem na plane rozciągniętym po 4 glownych przestrzeniach UV. Podlaczylem texture. Wylaczylem wrap i mirror dla U i V i nastepnie przesuwalem UV offsetem. W vieporcie mialem update zas w renderowalo mi sie to za kazdym razem tak samo w tym samym miejscu. Uzywalem wszystkie dostepne z Mayka renderery od software po mentala.

Chcialem zlozyc 2 textury w jedna za pomoca color mixa a tu taki zonk.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 876
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Offset zostaw na 0, użyj translateFrame. Złącz tekstury addytywne (+/i average), tylko pamiętaj o ustawieniu defaultColor na czarny.

Napisano
  • Autor

Spoko dziala juz colorblende ale przechodze na metode wpinania w default color. Choc twoja tez jest spoko. Kumepl w robocie tez mi zauwazyl ze zamiast translatej uzylem offset.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności