Sebazx6r Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Napotkałem się z małym problemem w Mayce odnośnie ofsetowania UV. Testowałem na plane rozciągniętym po 4 glownych przestrzeniach UV. Podlaczylem texture. Wylaczylem wrap i mirror dla U i V i nastepnie przesuwalem UV offsetem. W vieporcie mialem update zas w renderowalo mi sie to za kazdym razem tak samo w tym samym miejscu. Uzywalem wszystkie dostepne z Mayka renderery od software po mentala. Chcialem zlozyc 2 textury w jedna za pomoca color mixa a tu taki zonk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
praetorian Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Offset zostaw na 0, użyj translateFrame. Złącz tekstury addytywne (+/i average), tylko pamiętaj o ustawieniu defaultColor na czarny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebazx6r Posted January 23, 2014 Author Share Posted January 23, 2014 Spoko dziala juz colorblende ale przechodze na metode wpinania w default color. Choc twoja tez jest spoko. Kumepl w robocie tez mi zauwazyl ze zamiast translatej uzylem offset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now