l337 Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Cześć, Pracuję nad moją drugą wizualizacją w celu przetestowania nowego komputera, tym razem pokój dzienny. Meble modelowane na podstawie katalogów :P. Narazie mam niewiele: I rendery na szybko: Krytyka mile widziana.
l337 Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Jak poprawić jakość przy tego typu renderze? Ten malutki obrazek liczył się prawie 2 godziny... Nie można nawet podejrzeć wprowadzonych zmian przy tak długim czasie. A tu inny testowy render:
skalpel3d Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Na czym konkretnie zatkał ci się render jak robiłeś ten pierwszy obrazek ? Dobrze jak byś wrzucił ustawiania rendera to będzie można wychwycić gdzie leży przyczyna długiego czasu
l337 Napisano 1 Luty 2014 Autor Napisano 1 Luty 2014 Na liczeniu Irradiance Map. Przy standardowych (dla renderu dziennego) ustawieniach wyglądał w ogóle beznadziejnie, więc podniosłem Hsph. subdivs do 120 na tym pierwszym obrazku, razem ze zwiększonymi ustawieniami Light Cache. Tutaj efekt 14-godzinnego renderu na 4770k... Hsph subdivs zwiększone do 250, tak samo ustawienia DMC sampler. Po tym renderze się załamałem i uświadomiłem sobie, że raczej sztucznego oświetlenia nie będę robił, bo wychodzi całkowicie źle. O ile w ogóle skończę cały ten projekt, to prawdopodobnie wykonam tylko jeden render dzienny.
skalpel3d Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 No to sobie sam odpowiedziałeś czym zabiłeś maszynę z jakiego powodu podbijasz te parametry do tak absurdalnych liczb parametr ten podbija się jak wychodzą nieładne plamy na renderze, a jeśli ich nie możesz się pozbyć ta metoda należy zmienić irradiance na brute force. Dlatego tez mówiłem abyś wrzucił wszystkie ustawiania vraya bo z tego o ja tu widzę to ty nieźle w nim mieszasz nie dostajesz jakiego fenomenalnego efektu natomiast zatykasz kompa na amen
l337 Napisano 2 Luty 2014 Autor Napisano 2 Luty 2014 No to ja wiem, że ten parametr podbił tak czas renderu, ja się pytałem jak zmniejszyć czas ale zachować dobrą jakość :P Tu jest "tylko" na 95 Hsph. Subdivs (1h25 min): Ten render dzienny 4 posty wyżej liczył się 8 minut. Potem spróbuję z brute force.
skalpel3d Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 to puki nie zamieścisz pozostałych danych rendera będzie trudno cokolwiek powiedzieć
l337 Napisano 2 Luty 2014 Autor Napisano 2 Luty 2014 Tutaj ustawienia do tego renderu jeden post wyżej:
skalpel3d Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 raz wyłącz detail enchancement w tym co renderujesz on nie ma nic do roboty tylko spowalnia. Ska d ty bierzesz takie parametry to jakiś plugin do optymalizacji to wypluwa typu solidrock? Skoro na takich kosmicznych parametrach wyłazi ci taki paskudny render to sie nie zastawiaj tylko przejdź na bf+lc albo najpierw sprawdź mergem całą scenę przerzuć do nowej i zobacz czy na standardowych ustawieniach tez będzie coś takiego daj na początek irr+lc na medium ustawione
Borgir Napisano 3 Luty 2014 Napisano 3 Luty 2014 Hej :) jak dla mnie śliczne tylko za dużo rozmycia niby od głębi ostrości .. duże rzeczy zaczynają wyglądać jak mebelki z domku dla lalek :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się