Skocz do zawartości

Living room


l337

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Pracuję nad moją drugą wizualizacją w celu przetestowania nowego komputera, tym razem pokój dzienny. Meble modelowane na podstawie katalogów :P. Narazie mam niewiele:

GFPrm.jpg

I rendery na szybko:

4yyl.jpg

a3o0.png

Krytyka mile widziana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Na liczeniu Irradiance Map. Przy standardowych (dla renderu dziennego) ustawieniach wyglądał w ogóle beznadziejnie, więc podniosłem Hsph. subdivs do 120 na tym pierwszym obrazku, razem ze zwiększonymi ustawieniami Light Cache.

Tutaj efekt 14-godzinnego renderu na 4770k... Hsph subdivs zwiększone do 250, tak samo ustawienia DMC sampler.

71i9.jpg

 

Po tym renderze się załamałem i uświadomiłem sobie, że raczej sztucznego oświetlenia nie będę robił, bo wychodzi całkowicie źle. O ile w ogóle skończę cały ten projekt, to prawdopodobnie wykonam tylko jeden render dzienny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sobie sam odpowiedziałeś czym zabiłeś maszynę z jakiego powodu podbijasz te parametry do tak absurdalnych liczb parametr ten podbija się jak wychodzą nieładne plamy na renderze, a jeśli ich nie możesz się pozbyć ta metoda należy zmienić irradiance na brute force. Dlatego tez mówiłem abyś wrzucił wszystkie ustawiania vraya bo z tego o ja tu widzę to ty nieźle w nim mieszasz nie dostajesz jakiego fenomenalnego efektu natomiast zatykasz kompa na amen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja wiem, że ten parametr podbił tak czas renderu, ja się pytałem jak zmniejszyć czas ale zachować dobrą jakość :P

Tu jest "tylko" na 95 Hsph. Subdivs (1h25 min):

j2oz.jpg

Ten render dzienny 4 posty wyżej liczył się 8 minut. Potem spróbuję z brute force.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz wyłącz detail enchancement w tym co renderujesz on nie ma nic do roboty tylko spowalnia. Ska d ty bierzesz takie parametry to jakiś plugin do optymalizacji to wypluwa typu solidrock? Skoro na takich kosmicznych parametrach wyłazi ci taki paskudny render to sie nie zastawiaj tylko przejdź na bf+lc albo najpierw sprawdź mergem całą scenę przerzuć do nowej i zobacz czy na standardowych ustawieniach tez będzie coś takiego daj na początek irr+lc na medium ustawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności