Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekaw jestem ilu i jakich narzędzi użyli do zrobienia tak skomplikowanej sceny.

Napisano
Ciekaw jestem ilu i jakich narzędzi użyli do zrobienia tak skomplikowanej sceny.

 

Z tego co mi wiadomo to glownie max, thinking particles, flowline

Napisano

hej!

 

Fajnie widziec swoje ujecie w tym newsie :)

 

Albert ma racje, jako ze Scanline to typowo max house, calosc 3d zostala zrobiona w maxie. TP do symulacji RBD, Flowline do wszelakich fluidow, Vray + Nuke. Mysle ze bez inhousowego pipeline nie udaloby sie zebrac tego wszystkiego w calosc, nad projektem pracowalo ponad 100 osob pod koniec projektu. Z tego co pamietam to od poczatku do oddania, projekt trwal okragly rok, sceny w willi byly robione w Vancouver, a podwodna czesc sekwencji w LosAngeles.

 

Co do oskara, szczerze zycze teamowi Framestora(i inni) wygranej, za wspaniala prace nad Gravity, ponad 3 lata! IM3 to pikus w porownaniu do ich dziela.

Edytowane przez Tas

Napisano

O, fajna sprawa Tas :) Co robiłeś dokładnie?

 

Przy Grawitacji widać, że ostro się napracowali. Dla mnie ten film pozamiatał konkurencję w tym roku.

Edytowane przez ezils

Napisano
  • Autor

Tas: Uwielbiam jak takie rzeczy wychodzą w newsach i głos zabierają osoby zaangażowane w projekt. W sumie mocną ekipę przedstawicieli w różnych firmach już na świecie mamy :)

 

Też jestem ciekaw, która to scena.

Napisano

Ja glownie robilem symulacje pylu/kurzu z betonu pekajacej willi, wszystko w Flowline. I pare ujec z RBD w TP, np. zalamujaca sie podloga gdy Tony proboje uciekac. Generalnie bylem kolesiem od dustu. Rowniez wszystkie eksplozje rakiet wystrzelonych z helikopterow. Zazwyczaj dostawalem TP cache od innych kolesi, i musialem ladnie wygenerowac chmure ciagnacego sie kurzu/dymu. Pare ujec mialem gdzie robilem TP + FL, co bylo duzo bardziej satysfakcjonujace.

Napisano

Scen bylo sporo, pare screenshotow zamiescilem na moim blogu, ale bylo duzo wiecej nad ktorymi pracowalem, 20-30.

Napisano

~100 osób przez rok... daje do myślenia.

Dzięki za odpowiedź i przy okazji gratuluję Tas ciekawej pracy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.