MrDexis Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 Witajcie! Chciałem zaprezentować Wam mój projekt magisterski. Jest to level do gry oparty na moim uczelnianym wydziale w realiach science - fiction. Całość jest zrobiona w UDK, przy użyciu 3d Maxa oraz Ps'a. Zachęcam do komentowania :) Pozdrawiam!
DuzeZ Napisano 2 Luty 2014 Napisano 2 Luty 2014 (edytowane) Całkiem nieźle, widać, że dobrze przemyślałeś budowę ścian, podłóg tak aby zaoszczędzić jak najwięcej czasu. Podoba mi się również oświetlenie, wszystko ma swój klimat i bardzo na plus wg mnie są animowane textury na wyświetlaczach. Niestety myślę, że aby to wyglądało na prawdę dobrze to pasowałoby popracować nad texturami. Na pierwszy rzut oka widać, że nie wykorzystałeś potęgi speculara. Kiedyś widziałem artykuł o tym jak budowane były całe lokacje do Mass Effecta na jednej texturze i właśnie specular robił wielką różnicę. Oczywiście widać, że on jest ale myślę, że troszkę za mało jest on widoczny. Brakuje również takiego elementu, który dodawałby kontrastu. Okej są wyświetlacze kolorowe, maszyny z napojami itp ale całe pomieszczenia, ławki, stoły, szafki itp są w bardzo podobnych kolorach i wszystko się zlewa. Jeszcze jedno małe zastrzeżenie, nie wiem czy to było zamierzone ale z tego widoku, który przedstawiasz na video wygląda jakbyś poruszał się dzieckiem, całość jest za duża co widać przechodząć koło tego "blatu" w 2:50 ;) Generalnie kawał roboty i na plus ;) W tym temacie dobrze widać podobny problem, fajnie wyglądający korytarz sci fi, facet popracował nad specularem a potem dodał na podłodze dosłownie dwa żółte paski, które imo dały wiele dobrego -> http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=84845&highlight=sci+fi Edytowane 2 Luty 2014 przez DuzeZ
asfalton Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Super, bardzo mi sie podobaja te tekstury, idziesz w dobrym kierunku, wrzucaj wiecej
millarc Napisano 27 Maj 2014 Napisano 27 Maj 2014 Bardzo fajna pracka, chociaż troche pustawo :). Czy to jest może wydział mechaniczny?
MrDexis Napisano 5 Sierpień 2014 Autor Napisano 5 Sierpień 2014 @millarc - tak, to jest wydział mechaniczny :) Jest trochę pustawo, to fakt. Na ten moment jest niestety brak czasu na zagospodarowanie tego dodatkowymi assetami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się