Napisano 8 Luty 201411 l Cześć, Chciałbym poznać Wasze opinię czy w Polsce znajomość pakietu maya+vray+ewentualnie zbrush może dać dobrą pracę. Czy pracując jako freelancer mam szanse zgarniać zlecenia pracując na takim sofcie? Jestem osobą w sumie początkującą jednak zdążyłem przetestować i 3ds maxa i mayke i stwierdziłem że praca w maxie jest dla mnie bardzo uciążliwa i nie dawała mi żadnej przyjemności. Zacząłem się zastanawiać tylko czy nie będę "zmuszony" by uczyć się maxa aby zdobywać zlecenia. Na obecną chwilę nie wiem też w 100% w czym będę chciał się specjalizować. Przerobiłem tutoriale z każdej dziedziny i póki co to wiem że riggowanie i animacja postaci mi nie leży. Modelowanie, rendering - to mi się podoba najbardziej, nie wiem też tylko czy nie ma już na rynku przesycenia na specjalistów w tej dziedzinie a jeszcze w dodatku z programem Maya. Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
Napisano 8 Luty 201411 l Raczej będzie nie problemu tylko kombinacja Maya + Vray jest dość droga kosztuje jakoś 25k zł.
Napisano 8 Luty 201411 l Tak jak i 3ds max + vray, zbliżona cena. Myślałem też nad c4d ale jakoś nie podchodzi mi ten program. W mayce powoli zaczynam czuć się swobodnie i mam już za sobą sporo tutoriali więc wolałbym przy niej zostać. Teraz planuję jeszcze do października codziennie po 5-6 godzin brnąć dalej w to by przerobić jak najwiecej gnomonów i dt i być może pójde na zaoczny kurs do Drimagine. Już nie jako nowicjusz lecz osoba z jakimiś umiejętnościami. Nie po to by nauczyć się podstaw tylko się rozwinąć. Mam nadzieję że to dobra droga.
Napisano 8 Luty 201411 l Jesli do pazdziernika przerobisz na tyle "gnomonow" i "digital tutorsow" to Drimagine bedzie dla Ciebie strata czasu i pieniedzy. lepszym rozwiazaniem byłoby, przerabiajac tutki, działac swoje projekty i wykorzystywac zdobyta wiedze na tutkach. Nieporównywalnie wiecej nauczysz sie, zaczynajac swoj własny projekt.