Stoickov Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 (edytowane) Po kilku letniej przerwie wracam do nauki 3D. Można powiedzieć ze to prawie pierwsze modele. Wiem że jeszcze długa droga przedemną. Renderowane w 3D maxowym mental rayu. Jutro dorzuce siateczki :) Edytowane 10 Marzec 2014 przez Stoickov
Stoickov Napisano 10 Marzec 2014 Autor Napisano 10 Marzec 2014 Przepuściłem te modele prze V raya i jestem bardziej zadowolony. Siatka okropnie gęsta bo nie potrzebnie wszystko na meshsmothu. Na przyszłość będzie trzeba oszczędzać polygony :) Pracuje teraz nad pierwsza poważniejszą Wizką. Przedstawiam to co mam do tej pory. Sporo pracy jeszcze :) Szumi szumi, wiem ale na szarej ścianie mnie przeraziło :) Krytyka przyjacielem człowieka. Pozdrawiam!
skalpel3d Napisano 10 Marzec 2014 Napisano 10 Marzec 2014 modele fajne jak bawisz się w studia to się zaprzyjaźnij z corona renderer http://corona-renderer.com na pewno ci się spodoba a na dodatek to całkowicie darmowy renderer. Oprócz szumów z samego vray to na pewno dokładaj ci się szumy ze światła i materiałów pewnie masz standardowo ubóstwione w materiałach subdividy warto niektóre podbić szczególnie w materiach błyszczących czy też szkle. Czemu masz czarno za oknem ? nie dodałeś nieba do environmentu? czy może nie masz w materiale szyby zaznaczonego shadow affect?. Materiały na łózko zmień ze standardowych na vraymtl bo świeca ci się ogólnie materiały typu standard kiepsko współpracują z vray i dają rożne artefakty. Do podłogi bym dodał lekkiego bumpa co by nie była tak płaska
Stoickov Napisano 10 Marzec 2014 Autor Napisano 10 Marzec 2014 (edytowane) Dziękuje skaplel za wyczerpujące podejście do tematu :) Za oknem czarno ponieważ nie ustawiony jeszcze environment. Materiały białe to standrat ponieważ w ogóle nie wrzucone nic jeszcze. Szukam jak można ładnie satynę zrobić. Widzę że mi się siatka łóżka popsuł a bo się textura rozjeżdża. Sporo pracy tutaj jeszcze, kolory do poprawy i ogólnie scenę muszę rozjaśnić. Szum już wiem jak wyeliminować więc będę tosttował tyle na ile czas pozwoli. O Coronie na pewno poczytam i przetestuję bo warunki studyjne pozwolą mi na dobrą prezentacje modelu, a modelingu wciąż się uczę :) EDIT: Pobawiłem sie ustawieniami i narazie co mi się udało wycisnąć: Przepaliłem, w jaki sposób to redukować? Ustawieniami Kamery? Jeżeli nie przepalam to mam na scenie za ciemno. Gamma 2.2 Dywan na żelu, siądę jeszcze nad nim, latająca filiżanka i tragiczny materiał szafy. Jednak render tej jakości leciał koło godziny (chyba że skopałem ustawienia) więc to do poprawy przy następnym. Białe elementy to poprostu dalej Vray mtl. Materiały tych elementów będą kolejnym etapem mojej pracy. Edytowane 10 Marzec 2014 przez Stoickov
albinoski1989 Napisano 15 Marzec 2014 Napisano 15 Marzec 2014 mnie tylko razi nakrycie na łóżku, bo jakieś sztuczne mi się wydaje. Słońce trochę za mocne na tym materiale.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się