Jump to content

Stoickov

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Stoickov

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków
  1. Witam serdecznie. Wolny czasw ostatnich dniach poświęciłem mojej pierwszej wizualizacji. Modele moje(nie jest ich zbyt wiele ;) ) Oto efekt: Teksturze nakrycia na łóżko sporo brakuje ale wykonałem ją sam więc i tak jestem zadowolony :) Textura ciemnego drewna i paneli z V-ray DE. Obraz znalazłem w googlach, mam nadzieje że autor się nie pogniewa. Ogólnie sporo w scenie do poprawy ale jest już tak nakombinowane że sam powoli przestaje to ogarniać więc postanowiłem ją zakończyć na tym etapie a ze zdobytą wiedzą rozpocząć nową. Projekt trochę "śnieży" ale pracuje obecnie na laptopie z Core Duo i nie podciągałem wyżej ustawień by dnia nie brakło dla renderingu. Ja jestem zadowolony, jest to mój pierwszy kontakt z V-rayem i już wiem że się zakumplujemy. P.S Bardzo proszę polećcie dobry darmowy lub tani serwis do uploadu prac ponieważ na obecnym linki wygasają po miesiącu. Lata temu korzystałem z imageshacka. Warto się teraz rejestrować i zapłacić? (z tego co się orientuje jest teraz płatny) Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  2. Podepnę się do tematu. Mam banalny lecz nie do przeskoczenia problem. Ogladając wszystkie tutoriale stworzenie podstawowej textury paneli jest banalnie proste. Jednak ja nie wiem dlaczego u mnie tak banalnie nie jest. Problem polega na tym że po nałożeniu bitmapy paneli w rozdzielczosci: 1500 x 994 Textura nie nakłada się na obiekt jako jedna, tylko tworzy jako powtarzająca. Nie zmieniałem żadnych ustawień. Żeby uzyskać efekt paneli a nie mozaiki muszę kombinować z "sizem" i prymitywnie celować. Nie wiem jednak czy takie celowanie również zda egzamin gdy chce nałożyc mape do odbić i do bumpa. Dlaczego tak się dzieje? NA filmach uzytkowanik nakładający texture na plane lub boxa ma ją dopasowaną do wielkości i zmieniając ustawienia może tworzyć mozaike, lustrzane odbicia itp. Max jest czysty, myślałem że coś skopałem i przeinstalowałem dzisiaj wszystko, włącznie z V-rayem. A tak wygląda textura: Probowałem szukać informacji w googlach i na forum lecz nie znalazłem podobnego tematu. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  3. Tak myślałem że przyczyna jest banalnie prosta. Tak to już jest z nowicujszami. Dziękuje serdecznie i pozdrawiam
  4. Image Sampler ustawiony jest na Adaptive DMC. Tak wyglądają ustawienia. Dziękuje za zainteresowanie tematem.
  5. Witam. Mam pewien problem z V rayem. Postanowiliśmy się zakumplować, obejrzałem pierwszą cześć dość starego tutoriala by poznać podstawy tego programu i mam na pierwszej prostej ślepy zauek. W czym rzecz? Włączam render i odbywa sie proces tylko Light cache. V-ray nie renderuje w ogóle "sposobem kwadratów" Mam sam śnieg i render się kończy (proces ładowania) Co jest przyczyną? Jest to banalny problem czy jednak potrzeba screnów ustawień?
  6. Witam. Planuje zakup komputera który głownie będzie mi służył do obsługi 3ds Maxa, V-raya, Photoshopa i w wolnych chwilach na odstresowanie by sobie w jakąś gre "pyknąć" Pomagał mi znajomy ponieważ przyznam szczerze znam się na tym słabiutko. Cena jaka mnie interesuje to 1000 funtów, co przy aktualnym kursie daje około 5600zł. W niedalekiej przyszłości planuje dokupic SSD 256gb. Do tego na razie nie drogi monitorek: http://www.novatech.co.uk/products/monitors/25inchmonitors/25um57-p.html Co myślicie o takim zestawie? Znajomy siedzi w temacie lecz nie ma styczności z grafiką. Można złożyć coś lepszego do tej kwoty? Są tutaj elementy które w ogóle się nie nadają? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  7. Dziękuje skaplel za wyczerpujące podejście do tematu :) Za oknem czarno ponieważ nie ustawiony jeszcze environment. Materiały białe to standrat ponieważ w ogóle nie wrzucone nic jeszcze. Szukam jak można ładnie satynę zrobić. Widzę że mi się siatka łóżka popsuł a bo się textura rozjeżdża. Sporo pracy tutaj jeszcze, kolory do poprawy i ogólnie scenę muszę rozjaśnić. Szum już wiem jak wyeliminować więc będę tosttował tyle na ile czas pozwoli. O Coronie na pewno poczytam i przetestuję bo warunki studyjne pozwolą mi na dobrą prezentacje modelu, a modelingu wciąż się uczę :) EDIT: Pobawiłem sie ustawieniami i narazie co mi się udało wycisnąć: Przepaliłem, w jaki sposób to redukować? Ustawieniami Kamery? Jeżeli nie przepalam to mam na scenie za ciemno. Gamma 2.2 Dywan na żelu, siądę jeszcze nad nim, latająca filiżanka i tragiczny materiał szafy. Jednak render tej jakości leciał koło godziny (chyba że skopałem ustawienia) więc to do poprawy przy następnym. Białe elementy to poprostu dalej Vray mtl. Materiały tych elementów będą kolejnym etapem mojej pracy.
  8. Stoickov

    Okropny szum.

    Niebo a ziemia panowie. Dziękuje! Jednak teraz AA kuleje ale to już sam sobie dopieszczę.
  9. Przepuściłem te modele prze V raya i jestem bardziej zadowolony. Siatka okropnie gęsta bo nie potrzebnie wszystko na meshsmothu. Na przyszłość będzie trzeba oszczędzać polygony :) Pracuje teraz nad pierwsza poważniejszą Wizką. Przedstawiam to co mam do tej pory. Sporo pracy jeszcze :) Szumi szumi, wiem ale na szarej ścianie mnie przeraziło :) Krytyka przyjacielem człowieka. Pozdrawiam!
  10. Stoickov

    Okropny szum.

    Witam. Walcze z V rayem i nie mogę pokona bariery szumu w stworzonym przez siebie studio. Przeczytałem wiele wątków ale żaden nie pomógł. Render: Ustawienia: (Przyznam szczerze ze sam tutaj kombinowałem. Podpatrzyłem w kilku tutorialach jak mniej wiecej ustawic i probóje dojść sam do tego co mnie narazie zadowoli) Po włączeniu "store with irradiance map" szum w tle znika ale słuchawki prezetuja sie tragicznie. Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)
  11. Większosć prac mnie motywuje do rozwoju. Te mnie demotywuja bo obawiam się że nigdy nie osiągne tak realistycznego poziomu. Szczerze gratuluje :)
  12. Zaczynam przygode z Vrayem i mam taki problem, że render w maxie jest ciemny i mocno nasycony kolorami. Po zapisaniu do .JPG jednak jest jasny i ładny (efekt taki jaki chcialem uzyskac mniej więcej) Co może być przyczyną? Screen z V raya: Obraz .JPG: Z góry dziekuje za pomoc.
  13. Dziekuje bardzo za pomoc. Chodziło mi głównie o same druty ale poradziłem sobię Twistedem.
  14. Witam. Mam pytanie. W jaki najprostszy sposób mogę wymodelować taki klosz do lampy? Próbowałem zrobić kule, później uciąć poł. Po krawędziach rysowalem linie, później skopiowałem 6x i wyginać "4x4" ale nie wychodzi. Tym bardziej nie wiem jak później powyginać szkło :) Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy