Skocz do zawartości

Problem z użyciem zdjęcia jako materiału


Gość Hylor

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hylor

Krótko: Pomimo ustawienia bitmapy z wczytanego obrazka i przypisaniu go do Arch&Designa z materiałów mental ray'a po przypisaniu uzyskanego materiału do wielokąta obrazek się nie wyświetla.

 

 

Dłużej: Robiłem sobie niedzielne ćwiczenia. Projekt bardzo prosty bo ledwo co zacząłem swoją przygodę z 3ds Maxem: drewniana ramka, a w niej obrazek, który tak właściwie jest zdjęciem, które sam zrobiłem.

Ramka się udała.

Gdy chciałem pokolorować otrzymane wielokąty drewniana ramka wyszła, ale już zdjęcie się nie wczytało. Szukałem trochę w pomocy 3ds Maxa i znalazłem tam tutorial, który pokazywał jak ze zdjęcia zrobić obiekt 3D("Creating the First House"). Tam pokazują jak przypisać zdjęcie do prostokąta. Chociaż zrobiłem wszystko krok po korku mój prostokąt jak był czarny tak taki pozostał.

 

 

Pomimo googlowania i przeszukiwania forum Max3d nie znalazłem odpowiedzi dlatego proszę o pomoc. Jeśli przeoczyłem taki wątek, z góry przepraszam za zamieszanie i bałagan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Hylor

Serratus dzięki. Rozwiązanie bardzo proste. Tak proste, że aż mi wstyd, ale wiadomo uczę się. Miałeś rację, ustawiłem "Show materials in viweport as standard display with maps" i od razu wszystko śmiga.

Skalpel3d niestety nie dobrnąłem do Twojego rozwiązania, ale również dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności