Gość KickerF1 Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Witam, jestem tu nowy, jednak pracuję już nieco czasu z 3ds maxem. Zajmuję się modowaniem symulatora rfactor. Zrobiłem już kilka modów i torów. Ostatnimi czasy zająłem się pracą nad torem ulicznym Monaco. Zaimportowałem bazowe pliki w formacie 3ds. i zacząłem edytować tor. Po sprawdzeniu tego wszystkiego w grze napotkałem pewne problemy, mianowicie droga jest dość wyboista. I tu pytanie do was, czy jest jakieś narzędzie do wyrównania asfaltu? Nie potrafię tego idealnie wyprostować z poziomu vertexów. Liczę na waszą pomoc :)
ciacho191 Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 nie używam maxa, ale ja bym to zrobił tak, że bym dał smootha na ten tor a potem zredukował polygony :)
Bacry Napisano 10 Luty 2014 Napisano 10 Luty 2014 jest jeszcze relax. Jak to zrobisz na vertexach z opcją soft selection też nieźle się wszystko wygładzi.
turboultra Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 jest opcja ktora sluzy do wyrownywania vertexow wzdluz wybranej osi (x, y, z). a robi sie to tak: zaznacz vertexy ktore chcesz wyrownac do jednego poziomu, poszukaj w edit poly opcji "Make planar X Y Z" - kliknij na wybrana os (zgaduje ,ze jesli to dorga to chodzi o os z). ponadto mozesz zaznaczyc wszystkie vertexy danej plaszczyzny ktora chcesz wyrownac i zeskalowac je pare razy na maxa do srodka wzdluz osi z (ale ta metoda jest mniej profesjonalna :) jesli chcesz wyrownac powierzchnie a droga ma zmienna wysokosc to sprobuj jak ci mowili - smoothowe modyfikatory
Rekomendowane odpowiedzi