Gość KickerF1 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 Witam, jestem tu nowy, jednak pracuję już nieco czasu z 3ds maxem. Zajmuję się modowaniem symulatora rfactor. Zrobiłem już kilka modów i torów. Ostatnimi czasy zająłem się pracą nad torem ulicznym Monaco. Zaimportowałem bazowe pliki w formacie 3ds. i zacząłem edytować tor. Po sprawdzeniu tego wszystkiego w grze napotkałem pewne problemy, mianowicie droga jest dość wyboista. I tu pytanie do was, czy jest jakieś narzędzie do wyrównania asfaltu? Nie potrafię tego idealnie wyprostować z poziomu vertexów. Liczę na waszą pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciacho191 Napisano 9 Luty 2014 Share Napisano 9 Luty 2014 nie używam maxa, ale ja bym to zrobił tak, że bym dał smootha na ten tor a potem zredukował polygony :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Luty 2014 Share Napisano 10 Luty 2014 jest jeszcze relax. Jak to zrobisz na vertexach z opcją soft selection też nieźle się wszystko wygładzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turboultra Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 jest opcja ktora sluzy do wyrownywania vertexow wzdluz wybranej osi (x, y, z). a robi sie to tak: zaznacz vertexy ktore chcesz wyrownac do jednego poziomu, poszukaj w edit poly opcji "Make planar X Y Z" - kliknij na wybrana os (zgaduje ,ze jesli to dorga to chodzi o os z). ponadto mozesz zaznaczyc wszystkie vertexy danej plaszczyzny ktora chcesz wyrownac i zeskalowac je pare razy na maxa do srodka wzdluz osi z (ale ta metoda jest mniej profesjonalna :) jesli chcesz wyrownac powierzchnie a droga ma zmienna wysokosc to sprobuj jak ci mowili - smoothowe modyfikatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi