Juzwa Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Witam, Przedstawie screena bo najlatwiej to wytlumaczyc: Po prawej jest moja lina z 'tiled' texturka. Po lewej spline - lina wlasciwa. Zarzucam 'path deform binding'. Problem jest taki, ze chcialbym w miejscu gdzie sie konczy moja lina, zaczal sie kolejny segment liny. Czyli chcialbym z niej zrobic taka proceduralna line, bo takich spline'ów bede mial naparwde duzo i reczna zabawa nie wchodzi w gre. Problem stanowi tak naprawde samo mapowanie. Bo moge nie uzywac w tym przypadku wcale path deform, bo sama geometria liny to zwykly cylinder. Czyli dac spline linie 'thickness' - ale wtedy nie bede mial mapowania.
Orangegraphics Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 możesz również zainteresować się modyfikatorem UVW Xform
2013 Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Juzwa, podaj proszę linkę do pełnego tematu na cgsociety, dziękuję!
Juzwa Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 Juzwa, podaj proszę linkę do pełnego tematu na cgsociety, dziękuję! nic tam nie ma :) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=7752845#post7752845 Ale jakbys chcial sie zglebic w temat mysle ze musialbys przesledzic posty uzytkownika MisterS
2013 Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :)
Juzwa Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :) hehe no niestety dwie opcje do zaznaczenia, zadnej wiekszej filozofii, sory ze zawiodlem twoje oczekiwania :P
2013 Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Najpierw trzeba wiedziec co i gdzie zaznaczyc, a ja bym nie wiedział ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się