Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Przedstawie screena bo najlatwiej to wytlumaczyc:

 

t75s.jpg

 

Po prawej jest moja lina z 'tiled' texturka. Po lewej spline - lina wlasciwa. Zarzucam 'path deform binding'.

 

Problem jest taki, ze chcialbym w miejscu gdzie sie konczy moja lina, zaczal sie kolejny segment liny.

 

Czyli chcialbym z niej zrobic taka proceduralna line, bo takich spline'ów bede mial naparwde duzo i reczna zabawa nie wchodzi w gre.

 

Problem stanowi tak naprawde samo mapowanie. Bo moge nie uzywac w tym przypadku wcale path deform, bo sama geometria liny to zwykly cylinder. Czyli dac spline linie 'thickness' - ale wtedy nie bede mial mapowania.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Juzwa, podaj proszę linkę do pełnego tematu na cgsociety, dziękuję!

Napisano

Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :)

Napisano
  • Autor
Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :)

hehe no niestety dwie opcje do zaznaczenia, zadnej wiekszej filozofii, sory ze zawiodlem twoje oczekiwania :P

Napisano

Najpierw trzeba wiedziec co i gdzie zaznaczyc, a ja bym nie wiedział ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności