Napisano 11 Luty 201411 l Witam, Przedstawie screena bo najlatwiej to wytlumaczyc: Po prawej jest moja lina z 'tiled' texturka. Po lewej spline - lina wlasciwa. Zarzucam 'path deform binding'. Problem jest taki, ze chcialbym w miejscu gdzie sie konczy moja lina, zaczal sie kolejny segment liny. Czyli chcialbym z niej zrobic taka proceduralna line, bo takich spline'ów bede mial naparwde duzo i reczna zabawa nie wchodzi w gre. Problem stanowi tak naprawde samo mapowanie. Bo moge nie uzywac w tym przypadku wcale path deform, bo sama geometria liny to zwykly cylinder. Czyli dac spline linie 'thickness' - ale wtedy nie bede mial mapowania.
Napisano 11 Luty 201411 l Autor Juzwa, podaj proszę linkę do pełnego tematu na cgsociety, dziękuję! nic tam nie ma :) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=7752845#post7752845 Ale jakbys chcial sie zglebic w temat mysle ze musialbys przesledzic posty uzytkownika MisterS
Napisano 11 Luty 201411 l Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :)
Napisano 11 Luty 201411 l Autor Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :) hehe no niestety dwie opcje do zaznaczenia, zadnej wiekszej filozofii, sory ze zawiodlem twoje oczekiwania :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto