Skocz do zawartości

lina po spline z textura


Juzwa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Przedstawie screena bo najlatwiej to wytlumaczyc:

 

t75s.jpg

 

Po prawej jest moja lina z 'tiled' texturka. Po lewej spline - lina wlasciwa. Zarzucam 'path deform binding'.

 

Problem jest taki, ze chcialbym w miejscu gdzie sie konczy moja lina, zaczal sie kolejny segment liny.

 

Czyli chcialbym z niej zrobic taka proceduralna line, bo takich spline'ów bede mial naparwde duzo i reczna zabawa nie wchodzi w gre.

 

Problem stanowi tak naprawde samo mapowanie. Bo moge nie uzywac w tym przypadku wcale path deform, bo sama geometria liny to zwykly cylinder. Czyli dac spline linie 'thickness' - ale wtedy nie bede mial mapowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Myślałem, że grubsza była rozmowa, no ale spoko zawsze jakieś nowe info. :)

hehe no niestety dwie opcje do zaznaczenia, zadnej wiekszej filozofii, sory ze zawiodlem twoje oczekiwania :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności