Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie! Nie dawno ukończyłem cykl tutoriali z DT KLIK i podsumowałem sobie wszystko czego się nauczyłem. Teraz miałbym wielką prośbę, aby ktoś mógł podesłać link do jakiegoś tutka, który pomógłby mi dalej się rozwijać (na razie w kwestii modelowania)

 

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym Ci radził teraz przyswoić wiedzę o ogólnych zasadach modelowania, zostawić na razie tutoriale w których kopiujesz jakiś obiekt z filmiku i spróbować zrobić coś swojego w oparciu o to co się nauczyłeś przy okazji wspierając się materiałami pomocniczymi o samym modelowaniu tak jak już wcześniej napisałem. Jeszcze lepiej będzie jak już się zdecydujesz co chcesz wymodelować to załóż wątek w dziale WIP i korzystaj z rad innych użytkowników, kiedy ludzie będą widzieć u Ciebie zaangażowanie to na pewno Ci pomogą i szybciej się nauczysz.

 

Co do tych filmików, to może to na początek:

 

 

http://wiki.polycount.com/SubdivisionSurfaceModeling#Primers

 

Pozdrawiam

Napisano

potwierdzam słowa przedmówcy, subdiv'y to podwaliny podstaw! bez tego ani rusz, będziesz robił siatki po kilka milionów poly a ktoś zrobi z 30 poly i uzyska to samo. Polecam również robić rzeczy, które cie otaczają, jakiś kubek, wtyczka, blat stołu. Nie bierz się od razu za postacie, twarze itp, bo szkoda czasu, gdy nauczysz się hard surfaces to reszta będzie przychodziła z łatwością. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności