Jump to content

Ree

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Ree

  • Rank
    Member
  1. Witajcie! Mam problem otóż chciałbym zrobić swift loop w miejscu zaznaczonym czarną linią. Jednakże nie widać edga, więc nie mogę tego zrobić. Chciałem podnieść vertexy do góry, ale wtedy jest zbyt wysoko. Pozdrawiam!
  2. Witajcie! Mam problem otóż zrobiłem extrude od pewnego modelu i chciałbym działać na nim osobno. Wykombinowałem, żeby zrobić edga w siatce, i usunąć potem polygony, ale się nie udało. Macie jakiś pomysł? Najlepiej było by, gdyby ktoś powiedział jak to zrobić bez ingerencji swift loopa itp. Pozdrawiam!
  3. Ree

    Kolejny krok.

    Witajcie! Nie dawno ukończyłem cykl tutoriali z DT KLIK i podsumowałem sobie wszystko czego się nauczyłem. Teraz miałbym wielką prośbę, aby ktoś mógł podesłać link do jakiegoś tutka, który pomógłby mi dalej się rozwijać (na razie w kwestii modelowania) Pozdrawiam!
  4. Ree

    Problem z Bezier Corner!

    Wszystko już w porządku, wielkie dzięki. Przepraszam za moją niekompetentność, ale dopiero się uczę, więc proszę o zrozumienie :).
  5. Ree

    Problem z Bezier Corner!

    Nie wiem czy dobrze zrozumieliście mój problem. Otóż ja chcę przesunąć ten "wąs" @2013 :) w dowolnym kierunku, a nawet jak schowam gizmo to przesuwa się on do góry lub w dół. Nawet jak zmniejszę gizmo, to wciąż jest możliwość tylko przesuwania góra-dół! Proszę o pomoc! Pozdrawiam.
  6. Witajcie! Mam problem z przesuwaniem bezier corner'sów(?), nie wiem czy poprawnie to nazywam. Otóż wszystko jest prawidłowo, tylko dwóch punktów nie dam rady przesunąć, ponieważ cały czas naciskam na oś Y i punkt przesuwa się tylko w pionie. Pozdrawiam!
  7. Witajcie! Mam pytanie odnośnie produktów od Autodesk. Dlaczego nie połączą oni wszystkiego w jedną całość - było by to coś idealnego pod każdym względem. Chodzi o pieniądze?
  8. Ree

    Co do czego?

    W moim mieście akurat nie ma, ale co stoi na przeszkodzie żeby wyjechać gdzieś na studia? :)
  9. Ree

    Co do czego?

    A jak myślicie, który program będzie ważniejszy w przyszłości dla game developmentu, Max czy Maya? I czy w trailerach, np. Cyberpunk'a czy Wiedźmina modele zostały wykonane (głównie) w Maxi'e czy Mai?
  10. Ree

    Co do czego?

    Tak, ale dlaczego, np. Platige Image przy produkcji trailera przesiadło się na Mai'ę? Musiał być jakiś powód. Stabilność?
  11. Ree

    Co do czego?

    Witam! Chciałbym się zapytać, którego programu powinienem się uczyć. W przyszłości chciałbym się zajmować głównie modelowaniem (może też animacją) rzeczy do gier. I tu nasuwa się pytanie,czego "posmakować". Zastanawiam się między May'ą, a 3ds Max'em. Gdyby oba programy były takie same to chyba nie było by sensu ich tworzyć, nie? Więc musi być jakaś różnica/e. Chciałbym dodać, że zacząłem już naukę w Maxi'e, ale przeglądając forum zobaczyłem, że wiele ludzi tworzących modele pod gry używa Mai (nawet Platige Image przecież przesiadło się na Mai'ę), więc co zrobić? Pozdrawiam! Przepraszam, jeśli nie trafiłem w dział, ale nie wiedziałem, gdzie umieścić.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy