Ree Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Witajcie! Nie dawno ukończyłem cykl tutoriali z DT KLIK i podsumowałem sobie wszystko czego się nauczyłem. Teraz miałbym wielką prośbę, aby ktoś mógł podesłać link do jakiegoś tutka, który pomógłby mi dalej się rozwijać (na razie w kwestii modelowania) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
serratus Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Ja bym Ci radził teraz przyswoić wiedzę o ogólnych zasadach modelowania, zostawić na razie tutoriale w których kopiujesz jakiś obiekt z filmiku i spróbować zrobić coś swojego w oparciu o to co się nauczyłeś przy okazji wspierając się materiałami pomocniczymi o samym modelowaniu tak jak już wcześniej napisałem. Jeszcze lepiej będzie jak już się zdecydujesz co chcesz wymodelować to załóż wątek w dziale WIP i korzystaj z rad innych użytkowników, kiedy ludzie będą widzieć u Ciebie zaangażowanie to na pewno Ci pomogą i szybciej się nauczysz. Co do tych filmików, to może to na początek: http://wiki.polycount.com/SubdivisionSurfaceModeling#Primers Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciacho191 Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 potwierdzam słowa przedmówcy, subdiv'y to podwaliny podstaw! bez tego ani rusz, będziesz robił siatki po kilka milionów poly a ktoś zrobi z 30 poly i uzyska to samo. Polecam również robić rzeczy, które cie otaczają, jakiś kubek, wtyczka, blat stołu. Nie bierz się od razu za postacie, twarze itp, bo szkoda czasu, gdy nauczysz się hard surfaces to reszta będzie przychodziła z łatwością. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now