Skocz do zawartości

Oddzielanie modeli od siebie.


Ree

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Mam problem otóż zrobiłem extrude od pewnego modelu i chciałbym działać na nim osobno. Wykombinowałem, żeby zrobić edga w siatce, i usunąć potem polygony, ale się nie udało. Macie jakiś pomysł? Najlepiej było by, gdyby ktoś powiedział jak to zrobić bez ingerencji swift loopa itp.

3ce4d18d32558408med.jpg

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mam nadzieje że nie potraktujecie tego jak odkopywanie wątku, ale mam takie pytanie. Odnośnie modelowania samochodu. Bo osobiście nie wiem, czy mam cały samochód modelować z jednego plane cały czas wyciągając itp itd. Czy mam każdy element rozdzielać i coś z nim robić. Wiem że jak zrobię wszystko razem to będę się bawił ze szczelinami przy drzwiach, masce itp. I jeżeli mam robić to osobno, to je rozdzielać od głownego plane czy każdy element nowym planem i dopasowywać ? Z góry dzięki za odpowiedz albo na naprowadzenie na tutorial techniczny, co i jak, bo samo modelowanie to poradzę sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze Ci doradzę, ponieważ sam się jeszcze uczę ale mogę napisać na moim przykładzie jak ja robie.

Zależy do czego potrzebny jest Ci model samochodu, jeśli chcesz zrobić dokładne odwzorowanie i potem jeszcze go animować (otwieranie maski, drzwi, itp.) to wiadome jest aby każdy duży element robić oddzielnie na tyle możliwe aby później nie było problemów z animowaniem, jednak jeśli chcesz stworzyć statyczny obiekt do gry to lepiej aby to był jeden obiekt bez szczegółów ponieważ nałożona przez Ciebie normal mapa zasymuluję wszystkie szczeliny i wypukłości, jeśli jednak robisz to aby się nauczyć rób tak jak ci łatwiej i na tyle ile potrafisz, przykładowo jeśli zrobisz drzwi to lusterko zrób jako oddzielny obiekt ale po skończeniu lusterka zrób odpowiednie miejsce na drzwiach, zaatachuj lusterko a potem zwelduj vertexy aby siatka była przejrzysta.

 

Jak wcześniej pisałem, sam się jeszcze uczę więc nie wszystko co tu napisałem może być prawdą, a sposobów na wymodelowanie samochodu jest mnóstwo, więc spróbuj zrobić po swojemu, a jeśli czegoś nie będziesz wiedział, to zawsze możesz pisać na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności