voyas Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 Witam Przedstawiam dzisiaj do oceny mieszkaniowke w mieście, w którym psom bieganie szkodzi;) Oczywiście jak zwykle brakło czasu na ludzi i nawet psa z kulawą nogą na wizkach nie ma, ale oceńcie to co jest;) Wszelka konstruktywna krytyka mile widziana Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 oj kolega się opuszcza w pracy :) naprawdę poprzednia znacznie lepiej wypadła przy tej :) -bolesne dla oczu przepalenia, przez co cieniowanie traci na jakości -porowatość asfaltu dyć przegięta :) -mapowanie drewna jest oj..........:) Najlepiej się prezentuje ostatnie ujecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 14 Luty 2014 Share Napisano 14 Luty 2014 nie bede zlosliwy, wiec nie spytam o date premiery na appstore ;) mysle ze samym dopracowaniem lekkim enviro skoczysz o klasę jakosci wyzej + te przepalenia o ktorych pisze skalpel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mx2 Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 oj kolega się opuszcza w pracy :) naprawdę poprzednia znacznie lepiej wypadła przy tej :) -bolesne dla oczu przepalenia, przez co cieniowanie traci na jakości -porowatość asfaltu dyć przegięta :) -mapowanie drewna jest oj..........:) Najlepiej się prezentuje ostatnie ujecie Ale odbicia w szybach ładne, ja tak nie umiem. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PurePixel Napisano 15 Luty 2014 Share Napisano 15 Luty 2014 Czy konstrukcja balustrad oraz pochwyty w zamyśle mają być drewniane? Czy stalowe pomalowane na kolor brązowy? Grafitowe byłyby chyba ładniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyas Napisano 17 Luty 2014 Autor Share Napisano 17 Luty 2014 dzięki za opinie. Trochę nie ogarnąłem tematu wielkościowo tym bardziej że musiałem się również skupić na tym co wizualizuję czyli zaprojektować to. Mapowanie drewna...no cóż zacząłem od dupy strony i jak namnożyłem desek jak głupi to później nie wiedziałem jak z tego szybko wybrnąć, przepalenia próbowałem ratować w PS ale niestety brakło w tych pixelach jakichkolwiek info o kolorze wiec nic już nie dało się zrobić a na powtórne rendery nie było już czasu, biję się w piersi bo błąd był na etapie renderu i mogłem go uniknąć. Co do asfaltu to chyba jeden z mniejszych błędów no ale faktycznie może mogłoby być trochę mniejsze. Nie kumam natomiast uwagi o premierze na appstore? Konstrukcja balustrad miała być drewniana ale już wiem że taka raczej nie będzie. Biorąc to wszystko do kupy o ile czas mi na to pozwoli to postaram się to poprawić w wolnej chwili bo mi wjechaliście na ambicję twierdząc że zjechałem z poziomu. Olaf jeżeli jeszcze można to czy mógłbyś uszczegółowić co dopracować w otoczeniu? o braku psa z kulawą nogą i ludziach to wiem ale może jeszcze warto coś zrobić o czym nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 mysle ze prosta wymiana asfaltu na cos z dobrego stoku z teksturami by bardzo pomogła - podobnie trawy i chodnika. Odzystalbys wizualna wiarygodnosc sceny w pewnym stopniu. Mniej przepalen, lepsze (bardziej nasycone) niebo i bedzie automatycznie z nieco wyzszej polki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się