Skocz do zawartości

Mesh Fusion dla Modo - pierwszy model


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Oto mój pierwszy model stworzony przy pomocy Mesh Fusion dla Modo.

Niby nic wielkiego, ale w związku z tym że powstał w 15 min. to chyba naprawdę dobry wynik.

Wycinanie dziur przy pomocy Mesh Fusion to prawdiza przyjemność i naprawdę prosta sprawa.

 

Soft: modo 701 Sp4, p

lugin: Mesh fusion.

rendering: Modo 701.

 

Więcej obrazków na moim portfolio. Zapraszam.

 

 

[ATTACH=CONFIG]93920[/ATTACH]27d13fb9acfefaae1d1bff393c3e4715.jpg87a884b27e19673bb414ae90ec433d7c.jpg6b6e42738c80a144f3b304d3e4a1e0c6.jpg3724915520897f37ac047e72538b2ac2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to wygląda na podobny efekt do mojej metody czyli wycinam standardowym booleanem.. potem na edgu cięcia robię.. poly o podobnej gęstości co siatka a potem podłaczone to jest do starej geometri... i zrobiona projekcja na powierzchnie przed cieńciem...

 

fajnie jakby wydali to do innych apek :D

Edytowane przez Nomark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Zgadzam się z wami, że można taki kształt wymodelować beż użycia Mesh Fusion. Zrobiłbym to bez problemu i ze znacznie ładniejszą i oszczędniejszą topologią ;-) Ale zerknijcie na animację pod tym linkiem:

To by było naprawdę trudno wymodelować .... :-) Po prostu zanimowałem składowe fuzji ... i proszę animacja operacji boolean.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności