tomerk Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 Witam. Oto mój pierwszy model stworzony przy pomocy Mesh Fusion dla Modo. Niby nic wielkiego, ale w związku z tym że powstał w 15 min. to chyba naprawdę dobry wynik. Wycinanie dziur przy pomocy Mesh Fusion to prawdiza przyjemność i naprawdę prosta sprawa. Soft: modo 701 Sp4, p lugin: Mesh fusion. rendering: Modo 701. Więcej obrazków na moim portfolio. Zapraszam. [ATTACH=CONFIG]93920[/ATTACH]
Nomark Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 (edytowane) to wygląda na podobny efekt do mojej metody czyli wycinam standardowym booleanem.. potem na edgu cięcia robię.. poly o podobnej gęstości co siatka a potem podłaczone to jest do starej geometri... i zrobiona projekcja na powierzchnie przed cieńciem... fajnie jakby wydali to do innych apek :D Edytowane 15 Luty 2014 przez Nomark
ciacho191 Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 tak myślałem, że go kupisz ;) obawiałem się jakości siatek, a tu takie miłe zaskoczenie! :> więcej!
Nomark Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 właśnie weź przycisńj tego fushiona jakoś mocniej.. i pokaż dobre rendery siatek.. bo narazie to są proste meshe które można zrobić w podobnym czasie odpowiednią techniką.
tomerk Napisano 17 Luty 2014 Autor Napisano 17 Luty 2014 Dzięki za komentarze. Zgadzam się z wami, że można taki kształt wymodelować beż użycia Mesh Fusion. Zrobiłbym to bez problemu i ze znacznie ładniejszą i oszczędniejszą topologią ;-) Ale zerknijcie na animację pod tym linkiem: To by było naprawdę trudno wymodelować .... :-) Po prostu zanimowałem składowe fuzji ... i proszę animacja operacji boolean.
tomerk Napisano 21 Marzec 2014 Autor Napisano 21 Marzec 2014 Hej moi drodzy. W tym okienku możecie obejrzeć speed art - czyli jak Mesh Fusion zachowuje się w praktyce.
Rekomendowane odpowiedzi