Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Oto mój pierwszy model stworzony przy pomocy Mesh Fusion dla Modo.

Niby nic wielkiego, ale w związku z tym że powstał w 15 min. to chyba naprawdę dobry wynik.

Wycinanie dziur przy pomocy Mesh Fusion to prawdiza przyjemność i naprawdę prosta sprawa.

 

Soft: modo 701 Sp4, p

lugin: Mesh fusion.

rendering: Modo 701.

 

Więcej obrazków na moim portfolio. Zapraszam.

 

 

[ATTACH=CONFIG]93920[/ATTACH]27d13fb9acfefaae1d1bff393c3e4715.jpg87a884b27e19673bb414ae90ec433d7c.jpg6b6e42738c80a144f3b304d3e4a1e0c6.jpg3724915520897f37ac047e72538b2ac2.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

to wygląda na podobny efekt do mojej metody czyli wycinam standardowym booleanem.. potem na edgu cięcia robię.. poly o podobnej gęstości co siatka a potem podłaczone to jest do starej geometri... i zrobiona projekcja na powierzchnie przed cieńciem...

 

fajnie jakby wydali to do innych apek :D

Edytowane przez Nomark
Napisano

właśnie weź przycisńj tego fushiona jakoś mocniej.. i pokaż dobre rendery siatek.. bo narazie to są proste meshe które można zrobić w podobnym czasie odpowiednią techniką.

Napisano

Dzięki za komentarze. Zgadzam się z wami, że można taki kształt wymodelować beż użycia Mesh Fusion. Zrobiłbym to bez problemu i ze znacznie ładniejszą i oszczędniejszą topologią ;-) Ale zerknijcie na animację pod tym linkiem:

To by było naprawdę trudno wymodelować .... :-) Po prostu zanimowałem składowe fuzji ... i proszę animacja operacji boolean.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności