Napisano 16 Luty 201411 l Witam, Robię animację, która przed kamerą zawiera dużo obiektów. Kamera jest ruchoma. Dla kamery wyznaczyłem obszar widzenia i odległość. Dla widoku z kamery ukrywa obiekty, które znajdują się poza obszarem kamery, natomiast przy renderingu, widać wszystko to co jest niby poza zasięgiem kamery. Jak to renderować, żeby zachować pole i odległość widzenia kamery przy renderingu?
Napisano 16 Luty 201411 l U mnie "clipping" kamery działa również przy renderze. Co masz na myśli pisząc "wyznaczony obszar widzenia i odległość"?
Napisano 18 Luty 201411 l Dla kamery masz na myśli, że ustawiłeś to w samych parametrach kamery ? (załącznik) Jeśli tam ustawiłeś i Ci nie działa to nie mam pojęcia zielonego.
Napisano 20 Luty 201411 l Autor Dla kamery masz na myśli, że ustawiłeś to w samych parametrach kamery ? (załącznik) Jeśli tam ustawiłeś i Ci nie działa to nie mam pojęcia zielonego. Tak, wspomniany obszar jest ograniczony przez clipping dla kamery, przy widoku kamery jest dobrze ale przy renderze to nie działa.
Napisano 20 Luty 201411 l Nie obraź się, ale czy renderujesz widok z kamery? Może przełączyłeś viewport na "perspective" i tak renderujesz?
Napisano 22 Luty 201411 l Autor Nie nie, oczywiście, że z kamery. Kamera jest ruchoma w tej animacji to tak na marginesie. Po prostu clipping jest tak jakby nie uwzględniany przy renderze z widoku kamery. Jego granice można tylko zobaczyć w oknie podczas pracy.
Napisano 23 Luty 201411 l Zasugeruje Ci to co często sugeruje (bynajmniej nie bez powodu ;| ).. Zaimportuj wszystko do nowej sceny. Dla zwykłego testu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto