zgrzytojajeczny Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Witam, Robię animację, która przed kamerą zawiera dużo obiektów. Kamera jest ruchoma. Dla kamery wyznaczyłem obszar widzenia i odległość. Dla widoku z kamery ukrywa obiekty, które znajdują się poza obszarem kamery, natomiast przy renderingu, widać wszystko to co jest niby poza zasięgiem kamery. Jak to renderować, żeby zachować pole i odległość widzenia kamery przy renderingu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 U mnie "clipping" kamery działa również przy renderze. Co masz na myśli pisząc "wyznaczony obszar widzenia i odległość"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgrzytojajeczny Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Dokładnie, chodziło mi o clipping, który nie działa przy renderze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgrzytojajeczny Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 Zna ktos rozwiazanie problemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adder Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Dla kamery masz na myśli, że ustawiłeś to w samych parametrach kamery ? (załącznik) Jeśli tam ustawiłeś i Ci nie działa to nie mam pojęcia zielonego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgrzytojajeczny Posted February 20, 2014 Author Share Posted February 20, 2014 Dla kamery masz na myśli, że ustawiłeś to w samych parametrach kamery ? (załącznik) Jeśli tam ustawiłeś i Ci nie działa to nie mam pojęcia zielonego. Tak, wspomniany obszar jest ograniczony przez clipping dla kamery, przy widoku kamery jest dobrze ale przy renderze to nie działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Nie obraź się, ale czy renderujesz widok z kamery? Może przełączyłeś viewport na "perspective" i tak renderujesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgrzytojajeczny Posted February 22, 2014 Author Share Posted February 22, 2014 Nie nie, oczywiście, że z kamery. Kamera jest ruchoma w tej animacji to tak na marginesie. Po prostu clipping jest tak jakby nie uwzględniany przy renderze z widoku kamery. Jego granice można tylko zobaczyć w oknie podczas pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adder Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Zasugeruje Ci to co często sugeruje (bynajmniej nie bez powodu ;| ).. Zaimportuj wszystko do nowej sceny. Dla zwykłego testu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now