zgrzytojajeczny Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 Witam, Robię animację, która przed kamerą zawiera dużo obiektów. Kamera jest ruchoma. Dla kamery wyznaczyłem obszar widzenia i odległość. Dla widoku z kamery ukrywa obiekty, które znajdują się poza obszarem kamery, natomiast przy renderingu, widać wszystko to co jest niby poza zasięgiem kamery. Jak to renderować, żeby zachować pole i odległość widzenia kamery przy renderingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 U mnie "clipping" kamery działa również przy renderze. Co masz na myśli pisząc "wyznaczony obszar widzenia i odległość"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgrzytojajeczny Napisano 16 Luty 2014 Autor Share Napisano 16 Luty 2014 Dokładnie, chodziło mi o clipping, który nie działa przy renderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgrzytojajeczny Napisano 18 Luty 2014 Autor Share Napisano 18 Luty 2014 Zna ktos rozwiazanie problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Dla kamery masz na myśli, że ustawiłeś to w samych parametrach kamery ? (załącznik) Jeśli tam ustawiłeś i Ci nie działa to nie mam pojęcia zielonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgrzytojajeczny Napisano 20 Luty 2014 Autor Share Napisano 20 Luty 2014 Dla kamery masz na myśli, że ustawiłeś to w samych parametrach kamery ? (załącznik) Jeśli tam ustawiłeś i Ci nie działa to nie mam pojęcia zielonego. Tak, wspomniany obszar jest ograniczony przez clipping dla kamery, przy widoku kamery jest dobrze ale przy renderze to nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 20 Luty 2014 Share Napisano 20 Luty 2014 Nie obraź się, ale czy renderujesz widok z kamery? Może przełączyłeś viewport na "perspective" i tak renderujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgrzytojajeczny Napisano 22 Luty 2014 Autor Share Napisano 22 Luty 2014 Nie nie, oczywiście, że z kamery. Kamera jest ruchoma w tej animacji to tak na marginesie. Po prostu clipping jest tak jakby nie uwzględniany przy renderze z widoku kamery. Jego granice można tylko zobaczyć w oknie podczas pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 23 Luty 2014 Share Napisano 23 Luty 2014 Zasugeruje Ci to co często sugeruje (bynajmniej nie bez powodu ;| ).. Zaimportuj wszystko do nowej sceny. Dla zwykłego testu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się