Skocz do zawartości

Hypershade Delete Unused Nodes... WriteToColorBuffer


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Poradziłem sobie. Trzeba zrobić lock na node'a.

Można to zrobić z komendy.

lockNode -lock on

 

Jest opcja bez Mela:

Nody należy umieścić w asset i następnie go zablokować. Assets -> Lock Unpublished Attributes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności