robertwitczak Napisano 9 Marzec 2014 Napisano 9 Marzec 2014 (edytowane) Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wizualizacjami. Są to obrazki na zlecenie. Chętnie usłyszę od Was jakieś rady, żeby następne wizki były lepsze :) 3ds Max 2014 + Vray + PS Pozdrawiam Edytowane 9 Marzec 2014 przez robertwitczak
xmass Napisano 10 Marzec 2014 Napisano 10 Marzec 2014 Wg mnie nie ma się do czego przyczepić! :D Praca trzyma poziom, jest bardzo dobrze :D Pozdrawiam!
kowalskikamil Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Jakościowo bardzo fajnie ! Przyczepiłbym się jednak do samej ekspozycji architektury, ponieważ w twoich ujęciach zewnętrznych jest ona pokazana w niekorzystnym świetle. Za dużo jest w cieniu przez co giną detale, widać do w pierwszym ujęciu jak i trzecim ujęciu. Pozdrawiam :)
Wania Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 W trzeciej liscie na ziemi sa przeskalowane i ptaki na niebie tez lepiej by sie komponowaly gdyby byly mniejsze. W ostatniej niepotrzebne przepalenia. Ogolnie niezle ale brakuje na wszystkich zycia.
robertwitczak Napisano 11 Marzec 2014 Autor Napisano 11 Marzec 2014 Dzięki za rady, na pewno będę zwracał większą uwagę na skale, światło i ekspozycję architektury. Dla sprostowania jeszcze w pierwszym ujęciu w sumie miałem taki zamiar, żeby pokazać obiekt tylko kształtem i plamą ukazując tą lewitującą wiate nad głowną bryłą. W trzecim ujęciu muszę się bezbronnie zgodzić z tym, że nierozsądnie sterowałem światłem. Dzięki jeszcze raz :)
Biolo_idiota Napisano 12 Marzec 2014 Napisano 12 Marzec 2014 Jak dla mnie, można tutaj się przyczepić do wielu szczegółów. Nie ma sensu wymieniać wszystkich, ale mapowanie na czarno białym domku jest straszne. Wszystkie obrazki mają przebarwienia w ten czy inny sposób, fajnie dodałeś kałużę przez którą przejechał samochód.. tylko że w połowie drogi podskoczył. W pierwszym obrazku zupełnie nie panujesz nad perspektywą, ten samochód przykrywa budynek, ogrom nieba sprawia że niknie, po prostu bez sensu. Dla mnie nie jest to złe, ale z pewnością nie mamy tutaj do czynienia "Nie ma się do czego przyczepić"
robertwitczak Napisano 12 Marzec 2014 Autor Napisano 12 Marzec 2014 Dzięki Bialo_idiota Co do przebarwień to nie za bardzo wiem jak mam to dokładnie kontrolować. Czasami po prostu ich nie dostrzegam. Mapowanie kiepskie w związku z konwertowaniem niepoprawnego modelu, z tym się muszę zgodzić. Wymaga to udoskonalenia. Kałuża mi się podczas postprodukcji najprawdopodobniej przesuneła, to jest drobnostka, którą zaraz poprawie. Wielkie dzięki za komentarz
skalpel3d Napisano 12 Marzec 2014 Napisano 12 Marzec 2014 NA ostatnim ujęciu obrazek w tle wypłaszacza ci perspektywę, cienie wpadają w fiolet ogólnie wygląda jak byś poszedł w stronę hdri z kolorami i kontrastami całej wizualizacji. Ślady po przejeździe przez kałuże szczególnie te z lewej strony wygląda jak by tonie była woda tylko taśma klejąca, sam pomysł z kałużą jest oki tylko może zamiast postpro zrobiłbyś to blendem w samym maxie ujecie 3 materiały są na jedno kopyto, nie odbiera się żadnej różnicy miedzy tynkiem drewnem na drzwiach czy cegle oprócz tego ze różnią się teksturą, ładny tynk i szybko uzyskasz jak dodasz do materiału mapkę cellular do bump i pomajsterkujesz jej parametrami. warto tez trochę po majstrować w materiałach parametrami fresnel ior na forum znajdziesz tabelki z konkretnymi współczynnikami dla rożnych substancji, dopracuj także współczynniki reflect/refract. Popraw jakoś shaderów na tym mercedesie w tej wizce i albo daj jakąś tablice albo po-prostu ją wywal Dopracuj mapowanie np na krawężnikach masz za bardzo rozciągnięte tekstury i taka drobna uwaga jeśli już robisz zapalone światła w samochodzie to warto zadbać o taki drobiazg jak światło padające z nich dalej na obiekty wizualizacji Ogólnie jest oki prace mają potencjał popracuj trochę nad postprodukcją :) delikatna zabawa balansem kolorów , nasyceniem/ barwą i krzywymi
Rekomendowane odpowiedzi