Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wizualizacjami. Są to obrazki na zlecenie. Chętnie usłyszę od Was jakieś rady, żeby następne wizki były lepsze :)

 

3ds Max 2014 + Vray + PS

 

Pozdrawiam

7ppb.jpg

9ahg.jpgzase.jpglmb9.jpg

Edytowane przez robertwitczak
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakościowo bardzo fajnie !

 

Przyczepiłbym się jednak do samej ekspozycji architektury, ponieważ w twoich ujęciach zewnętrznych jest ona pokazana w niekorzystnym świetle. Za dużo jest w cieniu przez co giną detale, widać do w pierwszym ujęciu jak i trzecim ujęciu.

 

Pozdrawiam :)

Napisano

W trzeciej liscie na ziemi sa przeskalowane i ptaki na niebie tez lepiej by sie komponowaly gdyby byly mniejsze. W ostatniej niepotrzebne przepalenia. Ogolnie niezle ale brakuje na wszystkich zycia.

Napisano

Dzięki za rady, na pewno będę zwracał większą uwagę na skale, światło i ekspozycję architektury.

Dla sprostowania jeszcze w pierwszym ujęciu w sumie miałem taki zamiar, żeby pokazać obiekt tylko kształtem i plamą ukazując tą lewitującą wiate nad głowną bryłą. W trzecim ujęciu muszę się bezbronnie zgodzić z tym, że nierozsądnie sterowałem światłem.

 

Dzięki jeszcze raz :)

Napisano

Jak dla mnie, można tutaj się przyczepić do wielu szczegółów.

 

Nie ma sensu wymieniać wszystkich, ale mapowanie na czarno białym domku jest straszne.

Wszystkie obrazki mają przebarwienia w ten czy inny sposób, fajnie dodałeś kałużę przez którą przejechał samochód.. tylko że w połowie drogi podskoczył.

 

W pierwszym obrazku zupełnie nie panujesz nad perspektywą, ten samochód przykrywa budynek, ogrom nieba sprawia że niknie, po prostu bez sensu.

 

Dla mnie nie jest to złe, ale z pewnością nie mamy tutaj do czynienia "Nie ma się do czego przyczepić"

Napisano

Dzięki Bialo_idiota

Co do przebarwień to nie za bardzo wiem jak mam to dokładnie kontrolować. Czasami po prostu ich nie dostrzegam. Mapowanie kiepskie w związku z konwertowaniem niepoprawnego modelu, z tym się muszę zgodzić. Wymaga to udoskonalenia. Kałuża mi się podczas postprodukcji najprawdopodobniej przesuneła, to jest drobnostka, którą zaraz poprawie.

 

Wielkie dzięki za komentarz

Napisano

NA ostatnim ujęciu obrazek w tle wypłaszacza ci perspektywę, cienie wpadają w fiolet ogólnie wygląda jak byś poszedł w stronę hdri z kolorami i kontrastami całej wizualizacji. Ślady po przejeździe przez kałuże szczególnie te z lewej strony wygląda jak by tonie była woda tylko taśma klejąca, sam pomysł z kałużą jest oki tylko może zamiast postpro zrobiłbyś to blendem w samym maxie

ujecie 3 materiały są na jedno kopyto, nie odbiera się żadnej różnicy miedzy tynkiem drewnem na drzwiach czy cegle oprócz tego ze różnią się teksturą, ładny tynk i szybko uzyskasz jak dodasz do materiału mapkę cellular do bump i pomajsterkujesz jej parametrami. warto tez trochę po majstrować w materiałach parametrami fresnel ior na forum znajdziesz tabelki z konkretnymi współczynnikami dla rożnych substancji, dopracuj także współczynniki reflect/refract. Popraw jakoś shaderów na tym mercedesie w tej wizce i albo daj jakąś tablice albo po-prostu ją wywal

Dopracuj mapowanie np na krawężnikach masz za bardzo rozciągnięte tekstury i taka drobna uwaga jeśli już robisz zapalone światła w samochodzie to warto zadbać o taki drobiazg jak światło padające z nich dalej na obiekty wizualizacji

Ogólnie jest oki prace mają potencjał popracuj trochę nad postprodukcją :) delikatna zabawa balansem kolorów , nasyceniem/ barwą i krzywymi




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności