Napisano 9 Marzec 201411 l Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wizualizacjami. Są to obrazki na zlecenie. Chętnie usłyszę od Was jakieś rady, żeby następne wizki były lepsze :) 3ds Max 2014 + Vray + PS Pozdrawiam Edytowane 9 Marzec 201411 l przez robertwitczak
Napisano 10 Marzec 201411 l Wg mnie nie ma się do czego przyczepić! :D Praca trzyma poziom, jest bardzo dobrze :D Pozdrawiam!
Napisano 11 Marzec 201411 l Jakościowo bardzo fajnie ! Przyczepiłbym się jednak do samej ekspozycji architektury, ponieważ w twoich ujęciach zewnętrznych jest ona pokazana w niekorzystnym świetle. Za dużo jest w cieniu przez co giną detale, widać do w pierwszym ujęciu jak i trzecim ujęciu. Pozdrawiam :)
Napisano 11 Marzec 201411 l W trzeciej liscie na ziemi sa przeskalowane i ptaki na niebie tez lepiej by sie komponowaly gdyby byly mniejsze. W ostatniej niepotrzebne przepalenia. Ogolnie niezle ale brakuje na wszystkich zycia.
Napisano 11 Marzec 201411 l Autor Dzięki za rady, na pewno będę zwracał większą uwagę na skale, światło i ekspozycję architektury. Dla sprostowania jeszcze w pierwszym ujęciu w sumie miałem taki zamiar, żeby pokazać obiekt tylko kształtem i plamą ukazując tą lewitującą wiate nad głowną bryłą. W trzecim ujęciu muszę się bezbronnie zgodzić z tym, że nierozsądnie sterowałem światłem. Dzięki jeszcze raz :)
Napisano 12 Marzec 201411 l Jak dla mnie, można tutaj się przyczepić do wielu szczegółów. Nie ma sensu wymieniać wszystkich, ale mapowanie na czarno białym domku jest straszne. Wszystkie obrazki mają przebarwienia w ten czy inny sposób, fajnie dodałeś kałużę przez którą przejechał samochód.. tylko że w połowie drogi podskoczył. W pierwszym obrazku zupełnie nie panujesz nad perspektywą, ten samochód przykrywa budynek, ogrom nieba sprawia że niknie, po prostu bez sensu. Dla mnie nie jest to złe, ale z pewnością nie mamy tutaj do czynienia "Nie ma się do czego przyczepić"
Napisano 12 Marzec 201411 l Autor Dzięki Bialo_idiota Co do przebarwień to nie za bardzo wiem jak mam to dokładnie kontrolować. Czasami po prostu ich nie dostrzegam. Mapowanie kiepskie w związku z konwertowaniem niepoprawnego modelu, z tym się muszę zgodzić. Wymaga to udoskonalenia. Kałuża mi się podczas postprodukcji najprawdopodobniej przesuneła, to jest drobnostka, którą zaraz poprawie. Wielkie dzięki za komentarz
Napisano 12 Marzec 201411 l NA ostatnim ujęciu obrazek w tle wypłaszacza ci perspektywę, cienie wpadają w fiolet ogólnie wygląda jak byś poszedł w stronę hdri z kolorami i kontrastami całej wizualizacji. Ślady po przejeździe przez kałuże szczególnie te z lewej strony wygląda jak by tonie była woda tylko taśma klejąca, sam pomysł z kałużą jest oki tylko może zamiast postpro zrobiłbyś to blendem w samym maxie ujecie 3 materiały są na jedno kopyto, nie odbiera się żadnej różnicy miedzy tynkiem drewnem na drzwiach czy cegle oprócz tego ze różnią się teksturą, ładny tynk i szybko uzyskasz jak dodasz do materiału mapkę cellular do bump i pomajsterkujesz jej parametrami. warto tez trochę po majstrować w materiałach parametrami fresnel ior na forum znajdziesz tabelki z konkretnymi współczynnikami dla rożnych substancji, dopracuj także współczynniki reflect/refract. Popraw jakoś shaderów na tym mercedesie w tej wizce i albo daj jakąś tablice albo po-prostu ją wywal Dopracuj mapowanie np na krawężnikach masz za bardzo rozciągnięte tekstury i taka drobna uwaga jeśli już robisz zapalone światła w samochodzie to warto zadbać o taki drobiazg jak światło padające z nich dalej na obiekty wizualizacji Ogólnie jest oki prace mają potencjał popracuj trochę nad postprodukcją :) delikatna zabawa balansem kolorów , nasyceniem/ barwą i krzywymi