Skocz do zawartości

Wiz: Zbiór prac


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wizualizacjami. Są to obrazki na zlecenie. Chętnie usłyszę od Was jakieś rady, żeby następne wizki były lepsze :)

 

3ds Max 2014 + Vray + PS

 

Pozdrawiam

7ppb.jpg

9ahg.jpgzase.jpglmb9.jpg

Edytowane przez robertwitczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jakościowo bardzo fajnie !

 

Przyczepiłbym się jednak do samej ekspozycji architektury, ponieważ w twoich ujęciach zewnętrznych jest ona pokazana w niekorzystnym świetle. Za dużo jest w cieniu przez co giną detale, widać do w pierwszym ujęciu jak i trzecim ujęciu.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, na pewno będę zwracał większą uwagę na skale, światło i ekspozycję architektury.

Dla sprostowania jeszcze w pierwszym ujęciu w sumie miałem taki zamiar, żeby pokazać obiekt tylko kształtem i plamą ukazując tą lewitującą wiate nad głowną bryłą. W trzecim ujęciu muszę się bezbronnie zgodzić z tym, że nierozsądnie sterowałem światłem.

 

Dzięki jeszcze raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, można tutaj się przyczepić do wielu szczegółów.

 

Nie ma sensu wymieniać wszystkich, ale mapowanie na czarno białym domku jest straszne.

Wszystkie obrazki mają przebarwienia w ten czy inny sposób, fajnie dodałeś kałużę przez którą przejechał samochód.. tylko że w połowie drogi podskoczył.

 

W pierwszym obrazku zupełnie nie panujesz nad perspektywą, ten samochód przykrywa budynek, ogrom nieba sprawia że niknie, po prostu bez sensu.

 

Dla mnie nie jest to złe, ale z pewnością nie mamy tutaj do czynienia "Nie ma się do czego przyczepić"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Bialo_idiota

Co do przebarwień to nie za bardzo wiem jak mam to dokładnie kontrolować. Czasami po prostu ich nie dostrzegam. Mapowanie kiepskie w związku z konwertowaniem niepoprawnego modelu, z tym się muszę zgodzić. Wymaga to udoskonalenia. Kałuża mi się podczas postprodukcji najprawdopodobniej przesuneła, to jest drobnostka, którą zaraz poprawie.

 

Wielkie dzięki za komentarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA ostatnim ujęciu obrazek w tle wypłaszacza ci perspektywę, cienie wpadają w fiolet ogólnie wygląda jak byś poszedł w stronę hdri z kolorami i kontrastami całej wizualizacji. Ślady po przejeździe przez kałuże szczególnie te z lewej strony wygląda jak by tonie była woda tylko taśma klejąca, sam pomysł z kałużą jest oki tylko może zamiast postpro zrobiłbyś to blendem w samym maxie

ujecie 3 materiały są na jedno kopyto, nie odbiera się żadnej różnicy miedzy tynkiem drewnem na drzwiach czy cegle oprócz tego ze różnią się teksturą, ładny tynk i szybko uzyskasz jak dodasz do materiału mapkę cellular do bump i pomajsterkujesz jej parametrami. warto tez trochę po majstrować w materiałach parametrami fresnel ior na forum znajdziesz tabelki z konkretnymi współczynnikami dla rożnych substancji, dopracuj także współczynniki reflect/refract. Popraw jakoś shaderów na tym mercedesie w tej wizce i albo daj jakąś tablice albo po-prostu ją wywal

Dopracuj mapowanie np na krawężnikach masz za bardzo rozciągnięte tekstury i taka drobna uwaga jeśli już robisz zapalone światła w samochodzie to warto zadbać o taki drobiazg jak światło padające z nich dalej na obiekty wizualizacji

Ogólnie jest oki prace mają potencjał popracuj trochę nad postprodukcją :) delikatna zabawa balansem kolorów , nasyceniem/ barwą i krzywymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności