Jump to content

Teczka 2D Hugo


Recommended Posts

Witam. Od jakiegos czasu obserwuję to forum i w końcu odważyłem się coś tu opublikować. Robiłem dzisiaj studium koloru. Nie widzę u siebie progresu więc mam nadzieję, że mi pomożecie. Mam ogólnie problem z kolorem. Ogladałem ostatnio jakiś tutorial gdzie fajnie zostało pokazane operowanie kolorem na zasadzie ciepłych i zimnych barw. Miałem problem z rzeką bo z jednej strony jest odbiciem chłodnych drzew i też dochodzi niebo w ciepłej tonacji. Mam nadzieję, że zrozumiale opisałem :D

 

ERVOLTA.jpg

Edited by gogopowerrangers
Link to comment
Share on other sites

hehe to jest chyba jakiś stały motyw podbijania postów ? każdy kto zakłada sobie teczkę wrzuca jednego posta tylko po to by za kilka godzin wrzucić drugą serię "żeby teczka nie utonęła"? :P

 

fajne szkice zrób coś bardziej wykończonego bo wtedy będzie łatwiej określić co i jak :)

Link to comment
Share on other sites

hehe. Nawet o tym nie pomyślałem z tymi postami :D To będę Robić co najwyżej jedniodniowy update. Z tym kończeniem to mam problem bo dochodzę do pewniego momentu i robi się coraz większe bagno. Brak jakieś spójności. Zauważyłem dzisiaj że jak robię lassem to walorowo lepiej wygląda. Dzisiaj zrobiłem fabrykę do mielenia śniegu, polującego na królika i z wczoraj bodajrze jakiś koncept. m0IR4dO.jpg?1

sOOFjbj.jpg?1

rhpmDN7.jpg?1

LkGrvgl.jpg?1

Link to comment
Share on other sites

Zapodaję nowe prace ;P Ostatnio zepsuł mi się tablet i nie robię w digitalu.

Dzisiaj zacząłem rysować szympansa i jutro pewnie go dokończę. Węgiel 100x70. Dodatkowo studium obrazu Van Honthorsta oraz studium z filmy Tideland, photobash "chińskie miasto" i szkice

tiwKrYm.jpg

NTCLXRc.jpg

BKhdhlI.jpg

CFlAhZR.jpg

oUZsojr.jpg

sVhWiSf.jpg

cP3YZQw.jpg

qrHKQli.jpg

ga08JRQ.jpg

Fv03JS6.jpg

zGXdJ0Q.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajne masz prace. Masz potencjał, tak uważam.

To chińskie miasto wygląda trochę jak zlepek zdjęć. faktycznie bardziej czytelne są te z wcześniejszego postu.

Te grafiki z ręką itd. mi osobiście mniej sie podobają.

Czekam na więcej.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za pozytywne komentarze ;) Podrzucam rysunek wczorajszego modela. Rysowane węglem format 50x70 cm i dalszy ciąg małpy

U4v6hFQ.jpg

KRXMQjb.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

Dzięki za pozytywne komentarze ;) Podrzucam rysunek wczorajszego modela. Rysowane węglem format 50x70 cm i dalszy ciąg małpy

U4v6hFQ.jpg

KRXMQjb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zrobię dzisiaj jeszcze większy upload, żeby nie wrzucać tego pojedyńczo. Chyba wszystkie prace 100x70 cm w większości z uczelnii. Te ostatnie. Laska w PSie i dziecko kredkami. Węgiel, kredki ołówki, suchy olej. No to by było chyba na tyle. Resztę będę już wrzucać na bieżąco i postaram się popracować więcej w digitalu.

Z8lFHUn.jpg

zFfUiNG.jpg

IbP8mLm.jpg

bJ9RG2l.jpg

kxyvP2A.jpg

pjt1wVw.jpg

cLHmy90.jpg

ZCVxmlk.jpg

Rde12n5.jpg

Vm1iVvJ.jpg

AkJYk3X.jpg

rPhnnhm.jpg

NBZ5K7K.jpg

EcJE8oQ.jpg

ay4zbgT.jpg

v0dpFXR.jpg

ClgGSen.jpg

547VnEa.jpg

ohSsyUB.jpg

EWmcqKM.jpg

9btSSMg.jpg

MiCThQx.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dzisiejsze dwa szkice "ekipa z podwórka" i "wróżby z fusów" :D Próbuję coś malować ale zajmuje mi to strasznie duzo czasu i jak zauważyłem im dłużej robię tym jest gorzej i później znów powracam do tego co malowałem parę godzin wcześniej i zapętlam się ;(

MxZmZT5.jpg

R8ROEvx.jpg

utcM9lj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy