piotrkujko Napisano 15 Marzec 2014 Napisano 15 Marzec 2014 Mam pytanie odnośnie zwiększenia meshu na wybranym obszarze. Na screenach możecie zobaczyć postać którą do tej pory udało mi się zrobić - niestety zaczynając ją nie dorobiłem ucha (nie pytajcie, nie wiem czemu) i postanowiłem zrobić to teraz już na bazie z detalem i fakturą. Niestety nie mogę cofnąć subdivów do pierwotnej wersji bo miałem postać zapisaną jako tool, nie przetrwał project bo w pewnym momencie komputer odmówił współpracy. Zacząłem wyciągać uszy pędzlami, ale niestety nie mogłem nałożyć na nie detalu ze względu na low poly - i tu rodzi się pytanie, jak mogę zwiększyć mesh (obszarowo - na uszach) nie ruszając przy tym całej reszty? Qremasher doprowadza postać już z detalem znów do lowpoly i niezbyt wiem co zrobić..
michalo Napisano 15 Marzec 2014 Napisano 15 Marzec 2014 Po angielsku ale wyczerpująco : http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/transferring-detail/
piotrkujko Napisano 16 Marzec 2014 Autor Napisano 16 Marzec 2014 Ta! Zadziałała druga opcja, ogromne dzięki! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się