Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie odnośnie zwiększenia meshu na wybranym obszarze.

Na screenach możecie zobaczyć postać którą do tej pory udało mi się zrobić - niestety zaczynając ją nie dorobiłem ucha (nie pytajcie, nie wiem czemu) i postanowiłem zrobić to teraz już na bazie z detalem i fakturą. Niestety nie mogę cofnąć subdivów do pierwotnej wersji bo miałem postać zapisaną jako tool, nie przetrwał project bo w pewnym momencie komputer odmówił współpracy. Zacząłem wyciągać uszy pędzlami, ale niestety nie mogłem nałożyć na nie detalu ze względu na low poly - i tu rodzi się pytanie, jak mogę zwiększyć mesh (obszarowo - na uszach) nie ruszając przy tym całej reszty? Qremasher doprowadza postać już z detalem znów do lowpoly i niezbyt wiem co zrobić..

 

332sej8.jpg

 

2n8ssck.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności