Napisano 15 Marzec 201411 l Mam pytanie odnośnie zwiększenia meshu na wybranym obszarze. Na screenach możecie zobaczyć postać którą do tej pory udało mi się zrobić - niestety zaczynając ją nie dorobiłem ucha (nie pytajcie, nie wiem czemu) i postanowiłem zrobić to teraz już na bazie z detalem i fakturą. Niestety nie mogę cofnąć subdivów do pierwotnej wersji bo miałem postać zapisaną jako tool, nie przetrwał project bo w pewnym momencie komputer odmówił współpracy. Zacząłem wyciągać uszy pędzlami, ale niestety nie mogłem nałożyć na nie detalu ze względu na low poly - i tu rodzi się pytanie, jak mogę zwiększyć mesh (obszarowo - na uszach) nie ruszając przy tym całej reszty? Qremasher doprowadza postać już z detalem znów do lowpoly i niezbyt wiem co zrobić..
Napisano 15 Marzec 201411 l Po angielsku ale wyczerpująco : http://docs.pixologic.com/user-guide/3d-modeling/topology/zremesher/transferring-detail/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto