Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie odnośnie zwiększenia meshu na wybranym obszarze.

Na screenach możecie zobaczyć postać którą do tej pory udało mi się zrobić - niestety zaczynając ją nie dorobiłem ucha (nie pytajcie, nie wiem czemu) i postanowiłem zrobić to teraz już na bazie z detalem i fakturą. Niestety nie mogę cofnąć subdivów do pierwotnej wersji bo miałem postać zapisaną jako tool, nie przetrwał project bo w pewnym momencie komputer odmówił współpracy. Zacząłem wyciągać uszy pędzlami, ale niestety nie mogłem nałożyć na nie detalu ze względu na low poly - i tu rodzi się pytanie, jak mogę zwiększyć mesh (obszarowo - na uszach) nie ruszając przy tym całej reszty? Qremasher doprowadza postać już z detalem znów do lowpoly i niezbyt wiem co zrobić..

 

332sej8.jpg

 

2n8ssck.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności