Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak w temacie. jak wygładzić taki obiekt? Turbosmooth robi kaszanę...

turbosmooth_1.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 809
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz dodać za pomocą "cut" trochę podziałów górnej płaszczyzny. Szczególnie w miejscach, gdzie masz "wewnętrzne" krzywizny.

Napisano

Ja bym zaznaczył ngona i po porstu strzelił ctrl+t w blenderze. to powoduje triangulację ngona a że jest on płaski więc nikomu to nie przeszkadza.

Napisano
  • Autor

splajn extrudowany a potem bevel. Kwestia teraz podzielenia tej płaszczyzny górnej

 

- - - Połączono posty - - -

 

sorki, nie był extrudowany. tylko bevel

Napisano

Select ten poly na górze, convert selekcji do vertex, kliknij guzik 'connect'. Masz ztrójkątowane.

 

Ps. Zanim 'ztrianguralizujesz';) walnij na wszelki wypadek 'inset' na tym ngonie.

Edytowane przez diabelt

Napisano
  • Autor

oto chodziło Diabelt! Dzięki! za poradą Dynamico użyłem CUT i też było ok, tylko że dłużej :)

A jak z zaznaczenia poligona przejść do zaznaczenia wszystkich verteksów na jego krawędzi? Tak żeby nie zaznaczać po jednym?

Napisano

Np. przy zaznaczonym polygonie PPM -> convert to vertex albo ikona vertex w "selection" z przyciśniętym klawiszem control.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności