Napisano 20 Marzec 201411 l Musisz dodać za pomocą "cut" trochę podziałów górnej płaszczyzny. Szczególnie w miejscach, gdzie masz "wewnętrzne" krzywizny.
Napisano 20 Marzec 201411 l Ja bym zaznaczył ngona i po porstu strzelił ctrl+t w blenderze. to powoduje triangulację ngona a że jest on płaski więc nikomu to nie przeszkadza.
Napisano 20 Marzec 201411 l Autor splajn extrudowany a potem bevel. Kwestia teraz podzielenia tej płaszczyzny górnej - - - Połączono posty - - - sorki, nie był extrudowany. tylko bevel
Napisano 20 Marzec 201411 l Select ten poly na górze, convert selekcji do vertex, kliknij guzik 'connect'. Masz ztrójkątowane. Ps. Zanim 'ztrianguralizujesz';) walnij na wszelki wypadek 'inset' na tym ngonie. Edytowane 20 Marzec 201411 l przez diabelt
Napisano 20 Marzec 201411 l Autor oto chodziło Diabelt! Dzięki! za poradą Dynamico użyłem CUT i też było ok, tylko że dłużej :) A jak z zaznaczenia poligona przejść do zaznaczenia wszystkich verteksów na jego krawędzi? Tak żeby nie zaznaczać po jednym?
Napisano 20 Marzec 201411 l Np. przy zaznaczonym polygonie PPM -> convert to vertex albo ikona vertex w "selection" z przyciśniętym klawiszem control.