kandp Napisano 19 Marzec 2014 Napisano 19 Marzec 2014 jak w temacie. jak wygładzić taki obiekt? Turbosmooth robi kaszanę...
ciacho191 Napisano 19 Marzec 2014 Napisano 19 Marzec 2014 siatkę popraw, masz ogromny n-gon na tym modelu
Dynamico Napisano 20 Marzec 2014 Napisano 20 Marzec 2014 Musisz dodać za pomocą "cut" trochę podziałów górnej płaszczyzny. Szczególnie w miejscach, gdzie masz "wewnętrzne" krzywizny.
Azbesty Napisano 20 Marzec 2014 Napisano 20 Marzec 2014 Ja bym zaznaczył ngona i po porstu strzelił ctrl+t w blenderze. to powoduje triangulację ngona a że jest on płaski więc nikomu to nie przeszkadza.
kandp Napisano 20 Marzec 2014 Autor Napisano 20 Marzec 2014 splajn extrudowany a potem bevel. Kwestia teraz podzielenia tej płaszczyzny górnej - - - Połączono posty - - - sorki, nie był extrudowany. tylko bevel
diabelt Napisano 20 Marzec 2014 Napisano 20 Marzec 2014 (edytowane) Select ten poly na górze, convert selekcji do vertex, kliknij guzik 'connect'. Masz ztrójkątowane. Ps. Zanim 'ztrianguralizujesz';) walnij na wszelki wypadek 'inset' na tym ngonie. Edytowane 20 Marzec 2014 przez diabelt
kandp Napisano 20 Marzec 2014 Autor Napisano 20 Marzec 2014 oto chodziło Diabelt! Dzięki! za poradą Dynamico użyłem CUT i też było ok, tylko że dłużej :) A jak z zaznaczenia poligona przejść do zaznaczenia wszystkich verteksów na jego krawędzi? Tak żeby nie zaznaczać po jednym?
Dynamico Napisano 20 Marzec 2014 Napisano 20 Marzec 2014 Np. przy zaznaczonym polygonie PPM -> convert to vertex albo ikona vertex w "selection" z przyciśniętym klawiszem control.
Rekomendowane odpowiedzi