Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym zaznaczył ngona i po porstu strzelił ctrl+t w blenderze. to powoduje triangulację ngona a że jest on płaski więc nikomu to nie przeszkadza.

Napisano

splajn extrudowany a potem bevel. Kwestia teraz podzielenia tej płaszczyzny górnej

 

- - - Połączono posty - - -

 

sorki, nie był extrudowany. tylko bevel

Napisano (edytowane)

Select ten poly na górze, convert selekcji do vertex, kliknij guzik 'connect'. Masz ztrójkątowane.

 

Ps. Zanim 'ztrianguralizujesz';) walnij na wszelki wypadek 'inset' na tym ngonie.

Edytowane przez diabelt
Napisano

oto chodziło Diabelt! Dzięki! za poradą Dynamico użyłem CUT i też było ok, tylko że dłużej :)

A jak z zaznaczenia poligona przejść do zaznaczenia wszystkich verteksów na jego krawędzi? Tak żeby nie zaznaczać po jednym?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności