Fixed Napisano 1 Kwiecień 2014 Napisano 1 Kwiecień 2014 (edytowane) Hej, wrzucam nową pracę. Dłubałem to jakiś czas po nocach i w końcu pora pokazać. Będę bardzo wdzięczny za wszelką krytykę, chętnie jeszcze coś poprawię. Soft to 3dsmax, zbrush (model golema, skał, uv, textury), mudbox (textury postaci na 1 planie) i photoshop ( textury + postpro ) Dla ciekawskich: Render bez postpro Czyste modele Dzięki za uwagi, pozdro! Edytowane 1 Kwiecień 2014 przez Fixed
Pawlito Napisano 2 Kwiecień 2014 Napisano 2 Kwiecień 2014 Wygląda bardzo plastycznie i zachęcajaco, jak plakat z filmu cg. Render który wygląda bardziej jak digital, więc niełatwa sztuka.
gnacik Napisano 2 Kwiecień 2014 Napisano 2 Kwiecień 2014 To samo chciałem napisać, pokaż czysty render i siatki :-)
Fixed Napisano 2 Kwiecień 2014 Autor Napisano 2 Kwiecień 2014 Pawlito - dzięki :) gnacik - masz linki na końcu mojego posta do modeli i czystego renderu, pozdro!
drabik09 Napisano 2 Kwiecień 2014 Napisano 2 Kwiecień 2014 Super, dla mnie światełko w prawym górnym rogu troche nie potrzebne bo lawowy potwór prezentuje chaos :P a nie zesłanie z nieba :) fajne plastycznie czuć "malarskowość"
Fixed Napisano 2 Kwiecień 2014 Autor Napisano 2 Kwiecień 2014 Drabik09 - Fajnie poznać kogoś z tym samym nazwiskiem i do tego hobby :) co do niebieskiego światła nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, tak mi jakoś pasowało. Dzięki za opinię! Najmilsze są dla mnie komentarze o plastyczności, już na pierwszym etapie modelowania w zbrushu skał i stwora tak starałem się wykonać modele, żeby stworzyć wrażenie oblania ich światłem i efektu śladów twardego brusha: https://m1.behance.net/rendition/wip_revisions/928177/hd/027769c6c068730c9c25fc6806c04b9c.jpg pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi