Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

wrzucam nową pracę. Dłubałem to jakiś czas po nocach i w końcu pora pokazać. Będę bardzo wdzięczny za wszelką krytykę, chętnie jeszcze coś poprawię.

Soft to 3dsmax, zbrush (model golema, skał, uv, textury), mudbox (textury postaci na 1 planie) i photoshop ( textury + postpro )

 

zljn.jpg

 

 

Dla ciekawskich:

 

Render bez postpro

 

Czyste modele

 

Dzięki za uwagi, pozdro!

Edytowane przez Fixed
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Super, dla mnie światełko w prawym górnym rogu troche nie potrzebne bo lawowy potwór prezentuje chaos :P a nie zesłanie z nieba :)

fajne plastycznie czuć "malarskowość"

Napisano

Drabik09 - Fajnie poznać kogoś z tym samym nazwiskiem i do tego hobby :)

co do niebieskiego światła nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, tak mi jakoś pasowało. Dzięki za opinię!

Najmilsze są dla mnie komentarze o plastyczności, już na pierwszym etapie modelowania w zbrushu skał i stwora tak starałem się wykonać modele, żeby stworzyć wrażenie oblania ich światłem i efektu śladów twardego brusha:

 

https://m1.behance.net/rendition/wip_revisions/928177/hd/027769c6c068730c9c25fc6806c04b9c.jpg

 

pozdro!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności