Skocz do zawartości

dywan w max'ie


AndyAlien

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nadaj mu wieksza grubosc, w foto sklepie zrob invert teksturze i nowo otrzymana wsadz do bumpa czyli

 

w material editor wsadz kulke z ta tekstura a w zakladce maps -> bump dodaj invert tej tekstury, powinno cos pomoc

 

no i daj troche grubiej

 

 

edit: bumpa sobie wyreguluj na tyle ile potrzeba, jesli to nie zadziala to jeszcze zrob displacement. A z obrazka ktory pokazales, to wydaje mi sie ze troche rozjechana jest tak teksturam daj wiekszy tiling

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem tak jak pisaliscie dodalelm invertowana bitmape na bumpa, tego zas ustawilem na 30, calosc polozylem na boxie wysokosci 2pt a nie jak bylo poprzednio na plane. Wyszlo troche lepiej, ale naturalne to to nie jest moze jak sie podszkole to wyjdzie mi lepiej.

 

BTW ma jeszcze jedno pytanko w jakiej rozdzialce powinienem wrzucac tekstury zeby wygladaly dobrze na renderingu, bo w tym przypadku np textura dywanu jest w roz 2560x1828, a wielkosc boxu 440x200x2

Calosc renderowalem w 640x480 (tylko obcielem zeby nie zasmiecac forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem - w pierwszej kolejnosci - nadaj mu troche grubosci - czyli niech to bedzie prawdziwe 3d (a nie plaszczyzna 2d) - do tego jakas prosta texturka ktora bedzie miala dobra skale (i bedzie sie dobrze tile'owac)- a potem jako wisienka na deser - jakies wlasnie falofy i inne skatery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności