Jump to content

WIZ: Farnsworth House


Recommended Posts

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zieleń wyszła fotoreal, może ta uschnięta trawa zbyt regularna i zgrupowana. drzewa są fantastyczne. sam domek trochę odpuszczony. biel jest zbyt biała, nie widać zacieków, mało modeli w środku. pierwsze wrażenie bardzo dobre, ale szkoda, że to otoczenie gra tu pierwsze skrzypce.

Link to comment
Share on other sites

hehe zacieki widziałem, ale przy tak przepalonej bieli nie dają efektu całemu budynkowi. nie wiem czy to procedural, czy jakaś jedna mapka, ale przy tak schematycznej konstrukcji warto zmapować całość i namalować teksturki ręcznie, o ile pozwala na to czas. nadasz całości zróżnicowania i będzie na czym zawiesić oko. moderna z reguły brzydko się starzeje (gusta...) - na zdjęciach realizacji można dojrzeć jak zróżnicowane piętno odciska czas na fragmentach początkowo jednolitych dzieł architektury.

 

ps. oświetlenia nie zmieniaj, moim zdaniem jest świetne. ostatnio testując ekspozycję w VRayu doszedłem do wniosku że zazwyczaj białe materiały mają zbyt jasny diffuse. spróbuj po prostu zjechać z kolorem elewacji. moja biel ścian w scenie (zrekompensowana ekspozycją VRayPhysicalCamera) to 160 RGB. ale to tylko testy. :)

Link to comment
Share on other sites

...można dojrzeć jak zróżnicowane piętno odciska czas na fragmentach początkowo jednolitych dzieł architektury

W rzeczywistości w tym miejscu czas nie odcisnął piętna :) Tam nie ma i nie powinno być zacieków, jest obróbka.

Fajny obrazek. Wnętrze chyba powinno być ciemniejsze no i brakuje rury od kibla ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze.

@polka dot - biel budynku celowo jest tak wyeksponowana,ale może za bardzo skoro razi..

@peter_muler -o, rzeczywiście brakuje rury od kanalizy :]

@mulholland - tak , Hdri, ale jakas darmowa.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy