Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej

mam problem z renderem- jest duży (4m x2m). Przy renderze próbnym, dużo mniejszym wszystko było ok- teraz niestety wyskoczyły takie http://imageshack.com/a/img835/3672/14i3.jpg --> czy wiecie z czego wynikają takie błędy? I czemu krawędzie są takie poszarpane?

Z góry dziękuję za odpowiedzi:)

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo pewnie widzisz tylko fragment obrazu, naciśnij tą ikonkę na dole (na prawo od Lupy) żeby zobaczyć to w rozmiarze rzeczywistym.

Napisano
  • Autor

Naprawdę chodziłoby o takie głupstwo?:D Zaraz sprawdzę, chociaż wydaje mi się, że to coś innego. Bo czy wtedy nie byłoby takiego efektu wszędzie a nie tylko w kilku miejscach?

Napisano

wrzuć ustawianie renderera i napisz jaki to renderer bo tak to można strzelać ( zakładając że to vray) takie przyczyny np:

-za mocno ostrzący filtr aa

-nie włączony sub pixel mapping

-niskie subdividy w świetle

-ogólnie zasadniczo wygląda na niskie parametry samego vraya

Napisano
  • Autor

Dzięki! Oczywiście zapomniałam- to mental ray jest, jest na najniższych ustawieniach (życzenie klienta:D).

Napisano

jeśli na najniższych to olśnij klienta ze wszelkiej maści artefakty będą wyłazić, render będzie szumiał, krawędzie cieni będą wyłaziły poszarpane itp itd . Dwa oczywiście na niskich można pewne rzeczy podciągnąć ale musisz wrzucić kilka informacji np czym świecisz tą scenę jak mrsun to masz w nim możliwość podbicia samplowania cieni od razu będą ładniejsze :)

Napisano

Nie wiem jak to w mentalu jest - ale w vrayu wystarczy subdivisiony podciągnąć i byłoby ok.

Napisano

zamiast daylight wybierz sunlight z podpiętym mrsun będziesz miał kontrole nad samplowaniem cieni to powinno ci na pewno poprawić ten render

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.