Seidhe Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Hej mam problem z renderem- jest duży (4m x2m). Przy renderze próbnym, dużo mniejszym wszystko było ok- teraz niestety wyskoczyły takie http://imageshack.com/a/img835/3672/14i3.jpg --> czy wiecie z czego wynikają takie błędy? I czemu krawędzie są takie poszarpane? Z góry dziękuję za odpowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcolini Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Bo pewnie widzisz tylko fragment obrazu, naciśnij tą ikonkę na dole (na prawo od Lupy) żeby zobaczyć to w rozmiarze rzeczywistym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seidhe Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Naprawdę chodziłoby o takie głupstwo?:D Zaraz sprawdzę, chociaż wydaje mi się, że to coś innego. Bo czy wtedy nie byłoby takiego efektu wszędzie a nie tylko w kilku miejscach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 wrzuć ustawianie renderera i napisz jaki to renderer bo tak to można strzelać ( zakładając że to vray) takie przyczyny np: -za mocno ostrzący filtr aa -nie włączony sub pixel mapping -niskie subdividy w świetle -ogólnie zasadniczo wygląda na niskie parametry samego vraya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seidhe Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Dzięki! Oczywiście zapomniałam- to mental ray jest, jest na najniższych ustawieniach (życzenie klienta:D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 jeśli na najniższych to olśnij klienta ze wszelkiej maści artefakty będą wyłazić, render będzie szumiał, krawędzie cieni będą wyłaziły poszarpane itp itd . Dwa oczywiście na niskich można pewne rzeczy podciągnąć ale musisz wrzucić kilka informacji np czym świecisz tą scenę jak mrsun to masz w nim możliwość podbicia samplowania cieni od razu będą ładniejsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seidhe Napisano 11 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2014 To najzwyklejszy daylight:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W Art Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Nie wiem jak to w mentalu jest - ale w vrayu wystarczy subdivisiony podciągnąć i byłoby ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 zamiast daylight wybierz sunlight z podpiętym mrsun będziesz miał kontrole nad samplowaniem cieni to powinno ci na pewno poprawić ten render Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się