Jump to content

3ds Pojawianie się obiektów


HellScythe
 Share

Recommended Posts

Witam!

Jakimi metodami można uzyskać efekt pojawiania/znikania obiektów. Chodzi mi o coś takiego jak na przykład hologram się rysuje z dołu do góry na filmach, albo hmm, mam na przykład szkielet i pojawia się na nim skóra/reszta ciała.

 

Nie chce gotowca tylko podpowiedź z czego skorzystać żebym wiedział czego szukać

Link to comment
Share on other sites

Zalezy jak bardzo zlozony efekt chcesz uzyskac, ale to raczej w materialach, shaderach powinienes szukac (animowana mapa przezroczystosci?). Plus FXy pewnie.

 

Szkielet i reszta ciala np. moglby miec tez "dociagajace sie" na miejsce wnetrznosci, ktore trzebaby zanimowac:)

Link to comment
Share on other sites

jak sie pytałem kiedyś na ty forum, o wall peeling, to doradzili mi użyć clooth albo pflow, i faktycznie si udało, te sposoby mogę zastosować do odpadania skóry :D. Wcześniej robiłem to za pomocą animacji textury, i tak samo zrobiłem właśnie z pojawianiem się, textura dzięki czemu nie widać obiektu i zaczynają sie pojawiać łaty które się powiększają az w końcu jest cały widoczny.

 

Ale może są jakieś ciekawsze sposoby np. żeby sie pojawiał poligon po poligonie(nie wiem czy to możliwe)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy