Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Tak wyszedł mi pierwszy render w życiu - z 3ds max i v-ray znam się dopiero od kilku tygodni.

Wizka spełniła swoją funkcję, miała mnie nauczyć podstaw programu i to mniej więcej opanowałem.

Na pewno jest wiele niedociągnięć, ale takie są początki.

Tak jak widać zrobiłem dwie wersje jeśli chodzi o podłogę.

Chętnie przyjmę uwagi i rady na co zwracać uwagę w kolejnych pracach - jakie błędy popełniłem ?

 

Jak ktoś będzie miał 5min wolnego czasu to poproszę o postprodukcję w PS jednego lub dwóch wariantów.

Ja jej nie wykonałem ponieważ nie wiem na razie jak się do tego zabrać i co konkretnie zmienić, poza tym moje umiejętności w PS też są wątpliwe na dzień dzisiejszy.

s5.png

s4.png

Edytowane przez vindykator

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem architektem ani projektantem ale na oko od razu widać, że między wyspą a szafkami jest za mało miejsca. Nikt by się tam nie zmieścił :) I w ogóle trochę dziwne chyba proporcje albo taki kadr dziwny - kamera jakby była zawieszona na wysokości szafek górnych. Ale i tak w miarę spoko.

Napisano

Wróć z tym do działu WIP, tam więcej osób ci poradzi. Zanim przejdziesz do posta, masz jeszcze dużo roboty jeśli chodzi o materiały i rendering.

Napisano

Witam

Proponowałbym zwiększyć przejście miedzy szafkami a wyspą tak jak radził jacekszy0. Teoretycznie przejście powinno wynosić ok 120cm przy dwóch równoległych ciągach otwieranych szafek. Obniż kamerę do wysokości ok 160cm. Wyrównaj wysokość kamery i tergetu-będziesz miał wówczas proste linie pionowe lub użyj w kamerzez vertical shift(wyrównuje automatycznie). Blat główny jest chyba za wąski-powinien mieś 60-62cm. Dziwnie wygląda wycofanie na głębokości tej szafy z lewej strony-lepiej byłoby chyba jakby miała głębokość blatu. Górne szafki mają zazwyczaj około 35cm żeby nie walić się w głowę robiąc coś przy blacie. Dramatyczne umiejscowienie okapu. szczególnie że masz na niego sporo miejsca. Co do podłogi to jeżeli już ma być drewniana to zrób fizycznie deski i spróbuj dopiero wtedy nałożyć materiał. wycofaj okno żeby powstał parapet. Do materiału podlogi wykożystaj materiał override co pozwoli ci uniknąć zakolorowania całego pomieszczenia na kolor podłogi.Rozjaśnij render ustawieniami kamery-dłuższy czas naświewtlania lub większe iso albo niższa przesłona.Jak to nie pomoże to wstaw za kamerą małe światło vray sphere z włączoną funkcją decay i małą wartością świecenia. No i dodaj jakieś hokery przy wyspie

Na razie to tyle. może chłopaki coś jeszcze dopiszą

Powodzenia i wytrwałości

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.