Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tak wyszedł mi pierwszy render w życiu - z 3ds max i v-ray znam się dopiero od kilku tygodni.

Wizka spełniła swoją funkcję, miała mnie nauczyć podstaw programu i to mniej więcej opanowałem.

Na pewno jest wiele niedociągnięć, ale takie są początki.

Tak jak widać zrobiłem dwie wersje jeśli chodzi o podłogę.

Chętnie przyjmę uwagi i rady na co zwracać uwagę w kolejnych pracach - jakie błędy popełniłem ?

 

Jak ktoś będzie miał 5min wolnego czasu to poproszę o postprodukcję w PS jednego lub dwóch wariantów.

Ja jej nie wykonałem ponieważ nie wiem na razie jak się do tego zabrać i co konkretnie zmienić, poza tym moje umiejętności w PS też są wątpliwe na dzień dzisiejszy.

s5.png

s4.png

Edytowane przez vindykator
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem architektem ani projektantem ale na oko od razu widać, że między wyspą a szafkami jest za mało miejsca. Nikt by się tam nie zmieścił :) I w ogóle trochę dziwne chyba proporcje albo taki kadr dziwny - kamera jakby była zawieszona na wysokości szafek górnych. Ale i tak w miarę spoko.

Napisano

Witam

Proponowałbym zwiększyć przejście miedzy szafkami a wyspą tak jak radził jacekszy0. Teoretycznie przejście powinno wynosić ok 120cm przy dwóch równoległych ciągach otwieranych szafek. Obniż kamerę do wysokości ok 160cm. Wyrównaj wysokość kamery i tergetu-będziesz miał wówczas proste linie pionowe lub użyj w kamerzez vertical shift(wyrównuje automatycznie). Blat główny jest chyba za wąski-powinien mieś 60-62cm. Dziwnie wygląda wycofanie na głębokości tej szafy z lewej strony-lepiej byłoby chyba jakby miała głębokość blatu. Górne szafki mają zazwyczaj około 35cm żeby nie walić się w głowę robiąc coś przy blacie. Dramatyczne umiejscowienie okapu. szczególnie że masz na niego sporo miejsca. Co do podłogi to jeżeli już ma być drewniana to zrób fizycznie deski i spróbuj dopiero wtedy nałożyć materiał. wycofaj okno żeby powstał parapet. Do materiału podlogi wykożystaj materiał override co pozwoli ci uniknąć zakolorowania całego pomieszczenia na kolor podłogi.Rozjaśnij render ustawieniami kamery-dłuższy czas naświewtlania lub większe iso albo niższa przesłona.Jak to nie pomoże to wstaw za kamerą małe światło vray sphere z włączoną funkcją decay i małą wartością świecenia. No i dodaj jakieś hokery przy wyspie

Na razie to tyle. może chłopaki coś jeszcze dopiszą

Powodzenia i wytrwałości




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności