Jump to content

wiz: kuchnia - mój pierwszy render w życiu


Recommended Posts

Tak wyszedł mi pierwszy render w życiu - z 3ds max i v-ray znam się dopiero od kilku tygodni.

Wizka spełniła swoją funkcję, miała mnie nauczyć podstaw programu i to mniej więcej opanowałem.

Na pewno jest wiele niedociągnięć, ale takie są początki.

Tak jak widać zrobiłem dwie wersje jeśli chodzi o podłogę.

Chętnie przyjmę uwagi i rady na co zwracać uwagę w kolejnych pracach - jakie błędy popełniłem ?

 

Jak ktoś będzie miał 5min wolnego czasu to poproszę o postprodukcję w PS jednego lub dwóch wariantów.

Ja jej nie wykonałem ponieważ nie wiem na razie jak się do tego zabrać i co konkretnie zmienić, poza tym moje umiejętności w PS też są wątpliwe na dzień dzisiejszy.

s5.png

s4.png

Edited by vindykator
Link to comment
Share on other sites

Nie jestem architektem ani projektantem ale na oko od razu widać, że między wyspą a szafkami jest za mało miejsca. Nikt by się tam nie zmieścił :) I w ogóle trochę dziwne chyba proporcje albo taki kadr dziwny - kamera jakby była zawieszona na wysokości szafek górnych. Ale i tak w miarę spoko.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Proponowałbym zwiększyć przejście miedzy szafkami a wyspą tak jak radził jacekszy0. Teoretycznie przejście powinno wynosić ok 120cm przy dwóch równoległych ciągach otwieranych szafek. Obniż kamerę do wysokości ok 160cm. Wyrównaj wysokość kamery i tergetu-będziesz miał wówczas proste linie pionowe lub użyj w kamerzez vertical shift(wyrównuje automatycznie). Blat główny jest chyba za wąski-powinien mieś 60-62cm. Dziwnie wygląda wycofanie na głębokości tej szafy z lewej strony-lepiej byłoby chyba jakby miała głębokość blatu. Górne szafki mają zazwyczaj około 35cm żeby nie walić się w głowę robiąc coś przy blacie. Dramatyczne umiejscowienie okapu. szczególnie że masz na niego sporo miejsca. Co do podłogi to jeżeli już ma być drewniana to zrób fizycznie deski i spróbuj dopiero wtedy nałożyć materiał. wycofaj okno żeby powstał parapet. Do materiału podlogi wykożystaj materiał override co pozwoli ci uniknąć zakolorowania całego pomieszczenia na kolor podłogi.Rozjaśnij render ustawieniami kamery-dłuższy czas naświewtlania lub większe iso albo niższa przesłona.Jak to nie pomoże to wstaw za kamerą małe światło vray sphere z włączoną funkcją decay i małą wartością świecenia. No i dodaj jakieś hokery przy wyspie

Na razie to tyle. może chłopaki coś jeszcze dopiszą

Powodzenia i wytrwałości

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy