Posted April 14, 201411 yr Tak wyszedł mi pierwszy render w życiu - z 3ds max i v-ray znam się dopiero od kilku tygodni. Wizka spełniła swoją funkcję, miała mnie nauczyć podstaw programu i to mniej więcej opanowałem. Na pewno jest wiele niedociągnięć, ale takie są początki. Tak jak widać zrobiłem dwie wersje jeśli chodzi o podłogę. Chętnie przyjmę uwagi i rady na co zwracać uwagę w kolejnych pracach - jakie błędy popełniłem ? Jak ktoś będzie miał 5min wolnego czasu to poproszę o postprodukcję w PS jednego lub dwóch wariantów. Ja jej nie wykonałem ponieważ nie wiem na razie jak się do tego zabrać i co konkretnie zmienić, poza tym moje umiejętności w PS też są wątpliwe na dzień dzisiejszy. Edited April 14, 201411 yr by vindykator
April 14, 201411 yr Nie jestem architektem ani projektantem ale na oko od razu widać, że między wyspą a szafkami jest za mało miejsca. Nikt by się tam nie zmieścił :) I w ogóle trochę dziwne chyba proporcje albo taki kadr dziwny - kamera jakby była zawieszona na wysokości szafek górnych. Ale i tak w miarę spoko.
April 14, 201411 yr Wróć z tym do działu WIP, tam więcej osób ci poradzi. Zanim przejdziesz do posta, masz jeszcze dużo roboty jeśli chodzi o materiały i rendering.
April 14, 201411 yr Author Ok w takim razie proszę admina o przeniesienie do WIP, bo ja nie mam takiej możliwości.
April 15, 201411 yr Witam Proponowałbym zwiększyć przejście miedzy szafkami a wyspą tak jak radził jacekszy0. Teoretycznie przejście powinno wynosić ok 120cm przy dwóch równoległych ciągach otwieranych szafek. Obniż kamerę do wysokości ok 160cm. Wyrównaj wysokość kamery i tergetu-będziesz miał wówczas proste linie pionowe lub użyj w kamerzez vertical shift(wyrównuje automatycznie). Blat główny jest chyba za wąski-powinien mieś 60-62cm. Dziwnie wygląda wycofanie na głębokości tej szafy z lewej strony-lepiej byłoby chyba jakby miała głębokość blatu. Górne szafki mają zazwyczaj około 35cm żeby nie walić się w głowę robiąc coś przy blacie. Dramatyczne umiejscowienie okapu. szczególnie że masz na niego sporo miejsca. Co do podłogi to jeżeli już ma być drewniana to zrób fizycznie deski i spróbuj dopiero wtedy nałożyć materiał. wycofaj okno żeby powstał parapet. Do materiału podlogi wykożystaj materiał override co pozwoli ci uniknąć zakolorowania całego pomieszczenia na kolor podłogi.Rozjaśnij render ustawieniami kamery-dłuższy czas naświewtlania lub większe iso albo niższa przesłona.Jak to nie pomoże to wstaw za kamerą małe światło vray sphere z włączoną funkcją decay i małą wartością świecenia. No i dodaj jakieś hokery przy wyspie Na razie to tyle. może chłopaki coś jeszcze dopiszą Powodzenia i wytrwałości