Napisano 14 Kwiecień 201410 l Tak wyszedł mi pierwszy render w życiu - z 3ds max i v-ray znam się dopiero od kilku tygodni. Wizka spełniła swoją funkcję, miała mnie nauczyć podstaw programu i to mniej więcej opanowałem. Na pewno jest wiele niedociągnięć, ale takie są początki. Tak jak widać zrobiłem dwie wersje jeśli chodzi o podłogę. Chętnie przyjmę uwagi i rady na co zwracać uwagę w kolejnych pracach - jakie błędy popełniłem ? Jak ktoś będzie miał 5min wolnego czasu to poproszę o postprodukcję w PS jednego lub dwóch wariantów. Ja jej nie wykonałem ponieważ nie wiem na razie jak się do tego zabrać i co konkretnie zmienić, poza tym moje umiejętności w PS też są wątpliwe na dzień dzisiejszy. Edytowane 14 Kwiecień 201410 l przez vindykator
Napisano 14 Kwiecień 201410 l Nie jestem architektem ani projektantem ale na oko od razu widać, że między wyspą a szafkami jest za mało miejsca. Nikt by się tam nie zmieścił :) I w ogóle trochę dziwne chyba proporcje albo taki kadr dziwny - kamera jakby była zawieszona na wysokości szafek górnych. Ale i tak w miarę spoko.
Napisano 14 Kwiecień 201410 l Wróć z tym do działu WIP, tam więcej osób ci poradzi. Zanim przejdziesz do posta, masz jeszcze dużo roboty jeśli chodzi o materiały i rendering.
Napisano 14 Kwiecień 201410 l Autor Ok w takim razie proszę admina o przeniesienie do WIP, bo ja nie mam takiej możliwości.
Napisano 15 Kwiecień 201410 l Witam Proponowałbym zwiększyć przejście miedzy szafkami a wyspą tak jak radził jacekszy0. Teoretycznie przejście powinno wynosić ok 120cm przy dwóch równoległych ciągach otwieranych szafek. Obniż kamerę do wysokości ok 160cm. Wyrównaj wysokość kamery i tergetu-będziesz miał wówczas proste linie pionowe lub użyj w kamerzez vertical shift(wyrównuje automatycznie). Blat główny jest chyba za wąski-powinien mieś 60-62cm. Dziwnie wygląda wycofanie na głębokości tej szafy z lewej strony-lepiej byłoby chyba jakby miała głębokość blatu. Górne szafki mają zazwyczaj około 35cm żeby nie walić się w głowę robiąc coś przy blacie. Dramatyczne umiejscowienie okapu. szczególnie że masz na niego sporo miejsca. Co do podłogi to jeżeli już ma być drewniana to zrób fizycznie deski i spróbuj dopiero wtedy nałożyć materiał. wycofaj okno żeby powstał parapet. Do materiału podlogi wykożystaj materiał override co pozwoli ci uniknąć zakolorowania całego pomieszczenia na kolor podłogi.Rozjaśnij render ustawieniami kamery-dłuższy czas naświewtlania lub większe iso albo niższa przesłona.Jak to nie pomoże to wstaw za kamerą małe światło vray sphere z włączoną funkcją decay i małą wartością świecenia. No i dodaj jakieś hokery przy wyspie Na razie to tyle. może chłopaki coś jeszcze dopiszą Powodzenia i wytrwałości