Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbuję zrobić model do animacji atomy połączone liniami.

jak na ilustracji, jak najprościej to zrobić? Key-Visual-C.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 931
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Soft w jakim pracujesz? Glowa ma byc animowana czy tylko statyczny model?

Napisano

3d max 2012, ewentualnie AE

Będzie animowana: pojawia się jedna kulka następnie od niej tworzą się połączenia - w trakcie tworzenia sie połaczeń a zarazem kształtu głowy cały obiekt obraca się tak, że widzimy że powstaje głowa

Napisano

Dzięki za info, próbuję z plexusem.

Napisano

Można również zbudować zwykły mesh głowy, tak ułożona topologia jak chcemy mieć później linie.

 

zaznaczamy odpowiednio edge >convert to edit spline

 

Następnie animujemy po tych spline'ach odpowednio zwykłe wysokie cylindry z nałożonym path-deformem. Znaczy animujemy wysokość tych cylindrów, będzie wrażenie jakby linia rysowała się.

 

A sphery to już prosto, rozłożyć je scatterem by vertex po meshu głowy, następnie maską w opacity animowaną ukazywać.

Napisano

Zmapować to wszystko, gradient w opacity i zmieniać ten gradient w czasie, tak żeby się pojawiały elementy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności