Napisano 15 Kwiecień 201411 l Próbuję zrobić model do animacji atomy połączone liniami. jak na ilustracji, jak najprościej to zrobić?
Napisano 15 Kwiecień 201411 l Soft w jakim pracujesz? Glowa ma byc animowana czy tylko statyczny model?
Napisano 15 Kwiecień 201411 l 3d max 2012, ewentualnie AE Będzie animowana: pojawia się jedna kulka następnie od niej tworzą się połączenia - w trakcie tworzenia sie połaczeń a zarazem kształtu głowy cały obiekt obraca się tak, że widzimy że powstaje głowa
Napisano 15 Kwiecień 201411 l Hmm... możesz spróbować tym: http://aescripts.com/plexus/ w AE. To niestety trudniejsze niż się wydaje najlepiej byłoby to zrobić w Houdinim albo TP.
Napisano 16 Kwiecień 201411 l Można również zbudować zwykły mesh głowy, tak ułożona topologia jak chcemy mieć później linie. zaznaczamy odpowiednio edge >convert to edit spline Następnie animujemy po tych spline'ach odpowednio zwykłe wysokie cylindry z nałożonym path-deformem. Znaczy animujemy wysokość tych cylindrów, będzie wrażenie jakby linia rysowała się. A sphery to już prosto, rozłożyć je scatterem by vertex po meshu głowy, następnie maską w opacity animowaną ukazywać.
Napisano 16 Kwiecień 201411 l Zmapować to wszystko, gradient w opacity i zmieniać ten gradient w czasie, tak żeby się pojawiały elementy.